Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hallo 6 cilinder-piloten
Het lijkt het stofhok wel hier in de 260-hoek.......kijken of we daar iets aan kunnen doen....

Wil, is dat jouw 264 die te koop staat op marktplaats?? Wat is er loos?
Einde hobby of tijd voor iets nieuws/anders?
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Citaat:En zie ik je dan voorbij razen (120) met zo'n Koncept-t-shirt aan? Als het even meezit wil ik wel een 4xl shirt hoor, strijk ik aan de achterkant wel VOLVOLVO.NL!

Helaas zijn alle shirts uitverkocht, nieuwe shirts zijn in de maak met aan de voorkant het logo van op de site http://www.konceptbetonpunk.be en aan de achterkant moogt ge zetten wat ge wilt (als ge meer betaald geven we er zelfs een pot textielverf bij :d ) Volgende evenementen waar "witje" heen raast zijn pukkelpop, pepelrock, garagerock, en de militaire liefhebbers kunnen mij de eerste 2 weken op de militaire basis zien "cruisen" alwaar ik op bivak ben met de chiro. Eens zien wat het geeft als ik naast een andere tank sta :d met mijn dieseltje.
wedish designer drugs<br />*NU VERKRIJGBAAR: "PARELS VOOR DE ZWIJNEN" VAN KONCEPT* 10 betonpunkparels gebracht door uw betonpunkzonen uit Molenbeersel. Geschilt om als achtergrond muzak te gebruiken in uw azalea en fuchsia serre.
inderdaad...de D6 is in feite stiekem ook een 264..maar dat hadden we al eens geconcludeerd
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
De D6 hoort er zeker bij! Trekker-rijders unite!! :lol:
(geintje, ik vind de D6 stoer)
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
D6-en zijn zeker OK. Jammer dat ik ze toch wat traag vind en dus wel een Turbo erop zou willen zien.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Sander van Buiten schreef:Het lijkt het stofhok wel hier in de 260-hoek.......kijken of we daar iets aan kunnen doen....

Wil, is dat jouw 264 die te koop staat op marktplaats?? Wat is er loos?
Einde hobby of tijd voor iets nieuws/anders?

Mijn 264 staat eigenlijk wel te koop. Hij is nog prima maar regelmatig moet ik er iets aan laten repareren en hij begint wat roest te vertonen. Eigenlijk ben ik niet handig genoeg om er zelf veel aan te sleutelen. Daardoor kosten sommige mankementjes meteen de hoofdprijs. Het is voor mij een hobbieauto en dan wordt het een dure hobbie.

Verkopen valt echter niet mee. Ik kan niet zeggen dat het storm loopt en ik vindt het ook lastig om de verkoopprijs nog verder te laten zakken. Het is ook weer niet zo dat ik er ten koste van alles vanaf wil.

Groet
Wil Princen
olvo 264 gl 1975

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 265 ombouwen naar 4 cilinder JDDV 11 11.467 1 March 2009, 11:38
Laatste bericht: jos245
  Hallo 6-cilinder piloten DEEL II (265GLE) Carlos Knaap 24 20.390 27 March 2006, 01:58
Laatste bericht: RonnieDuck

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)