Berichten: 6.715
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Maar dan moet je wel de dure test doen volgens mij; weggedragstest+geluidstest.
Zoals dit verhaal:
http://celicas.messageboard.nl/viewtopic.php?t=1335
Gisteren vertelde iemand me dat bij oude auto's (voor 1973) alleen de geluidstest hoeven te doen... Dan zou dit verhaal wel ongeveer kunnen kloppen:
http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...8#msg85658
(die geluidstest is trouwens ook al behoorlijk duur ca. ââ¬350).
Berichten: 228
Topics: 12
Lid sinds: Dec 2008
ZwerverRoodbaard schreef:@flip
Momenteel zit d'r een B20F in m'n karretje met de Djet en volgens mij zijn dat de meest verschrikkelijke systemen ooit gemaakt. Momenteel backfired (LPG) die al als je de auto langzaam laat uitrollen bij een stoplicht, maar dat is voor een andere keer.
Heb je de vacuum vertraging al losgemaakt? Backfire bij uitrollen komt doordat die vertraging inschakelt waardoor de ontsteking te laat wordt: backfire.
Ik ben best tevreden over de injectiemotoren met Djet en LPG. Zodanig zelfs dat ik een E-kop met verdeler enzo overgezet heb op het B20A blok in mijn 145 '70.
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
DopdeDouwer schreef:Maar dan moet je wel de dure test doen volgens mij; weggedragstest+geluidstest.
Zoals dit verhaal: http://celicas.messageboard.nl/viewtopic.php?t=1335
Gisteren vertelde iemand me dat bij oude auto's (voor 1973) alleen de geluidstest hoeven te doen... Dan zou dit verhaal wel ongeveer kunnen kloppen: http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...8#msg85658
(die geluidstest is trouwens ook al behoorlijk duur ca. ââ¬350).
duur voor een dergelijke test, ja, (zit er nog meer bij??) Maar eerlijk gezegd, bij ieder project lopen de kosten onvoorzien op, dat moet je in een V8 geval er bij tellen en voor lief nemen. Dan ben je al lang niet meer "met de spulletjes die toch nog in de schuur lagen" bezig.
Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009