Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Weekaanbieding Aldi: Luchtgereedschap
2e hands ook niet te krijgen?
Antwoord
jawel maar je weet nooit wat je koopt. En als je iets moet vervangen kun je op zoek naar onderdelen van soms een obscuur merk.. Nieuw heb je garantie.. voor sommige apparaten niet onhandig..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Is wat van te zeggen natuurlijk...
compressoren hier aan boord draaien continu dag in dag uit 24 uur per dag
(schroefcompressoren) en eigenlijk nooit last mee....
Antwoord
dat kleine roda ding staat soms hele dagen achter elkaar die lpg tanks te vullen. op een gegeven moment dacht ik, wat duurt dat toch lang? toen heb ik maar eventjes wat water eruit laten lopen, voor mijn gevoel zat dat hele ding vol ;D punt is, tis geen troep en ik heb nog geen behoefte aan een andere. dit spul kun je inderdaad beter nieuw kopen. ik houd niet van in het rond vliegende snaren :Smile
Antwoord
anders naar de Cranenbroek
daar hebben ze het altijd..
http://www.vancranenbroek.com/
en sneeuwkettingen voor 7,99
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Cranendonk, Cranenbroek, what's in a name (letters voornamelijk..) die Roda machines gebruiken dezelfde spullen als B&D, kijk maar eens goed in het "compressorvak" bij Cranenburg.. scheelt iets van 70 euri..
Antwoord
meen je dat nou? kun je dat ergens aan herkennen?
Antwoord
de motoren zijn hetzelfde, beide merken (en nog vele anderen) kopen in bij "motorenBV", zo ook de ketels, zo ook de compressor, eigen kleurtje ende sticker, klaar..

ander voorbeeldje, het meterklustertje heb ik ook bij Cranenboer gekocht voor enkele euri, exact dezelfde koop je bij Autostyle voor 40...
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: