Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pakkingen inlaatspruit
Nav onregelmatig lopen van de motor (vooral stationair en tot ca 3 drpm) afgelopen vrijdag even een nieuwe injector geplaatst
(injector € 10, inbouwen € 0 :lol: )

Geweldig, als kantoorman en niet techneut zelf mee helpen sleutelen aan je auto Big Grin

Echter, het probleem is nog niet helemaal over,
de pakking van het inlaatspruitstuk is deels weg (valse lucht aanzuiging dus)

Als we toch dat stuk loshalen, welke pakkingen kunnen dan gelijk nog meer vervangen worden ?

ik heb in ieder geval:
- spruitstukpakking aan blokzuide
- spruitstukpakking aan andere zijde spruitstuk

mis ik nog iets ?
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord
Als je geen probleem hebt met je uitlaatspruitstuk zou ik het lekker laten zitten.....

Gr Wink
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
Sorry,
was niet echt duidelijk... Uitlaatspruitstuk laat ik ook lekker zitten Big Grin

Kom ik aan de inlaatzuide nog meer pakkingen tegen behalve die aan het blok en die aan de inlaatzijde van het inlaatspruitstuk ? (Waar dit gekoppeld is aan iets waarvan ik ook de naam neit weet :lol: )
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord
gasklephuis bedoel je , denk ik. Big Grin
die zit tegen het spruitstuk aan geschroeft.
Antwoord
Jaaaaaaaaah :lol: :lol: :lol: :lol:
Antwoord
er zit nog een klein pakkingtje bij de stationair regelschroef (die dikke zwarte knop bij het g.k.huis).

die knop is in een alu huisje gezet die , met een pakking , tegen het g.k.huis is aan geschroeft.
die zou je ook kunnen vervangen en dan meteen goed schoon kunnen maken.

om de zwarte knop zit nog een o-ring die kan je ook vervangen.

de o-ringen van je injectors kan je ook vervangen. (is een hele goede optie om een keer te doen).

en de o-ring van je koudstartinjector vervangen.

en de plastik houdertjes waar je je injectors insteekt zitten ook o-ringen omheen die kan je ook vervangen. (is ook een hele goeie optie).
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  nieuwe pakkingen geplaatst, moet ik rustiger rijden tot ze "gezet" zijn? Tim1981 1 1.689 8 January 2010, 14:30
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: