Topics: 289
ja maar alleen als het dreigt te gaan miezeren...
je kunt aan het glaasje al zien wat het is, de normale achterlampglazen hebben a d binnenzijden een patroon, bij mistachterlampen is dit duidelijk anders van motief.
nog niemand een folder gevonden op z'n stapel "Volvo memorabilia"..?
mail mij het origineel van plaatje dsc0019pk eens..
zijn die foto's zo "zwaar" of is de server ad andere kant zo traag..?!
Topics: 8
Jambon schreef:mail mij het origineel van plaatje dsc0019pk eens..
zijn die foto's zo "zwaar" of is de server ad andere kant zo traag..?!
Ik vrees dat de foto's "zwaar" zijn.
Als je de foto's opent in paint en opnieuw opslaat (met een toevoeging, anders ben je het origineel kwijt..) dan is de kwaliteit nagenoeg hetzelfde maar vele malen "lichter", en die plaats je dan.
Ik heb plaatje dsc0019pk opgeslagen en ens van dichtbij bekeken, Het komt me over dat het "losse modules" zijn wekle naadloos op de lampclusters aansluiten en vervolgens met een originele accessoire sierstrip wordt semen gevoegd. Er zit ook een iets dikkere schaduwlijn tussen dan de overige segmenten.
ik herinner me ooit een mistlamp op een late 144 te hebben gehad waarvan de bodem percies het vertikale plaatwerk volgde..
Ik vind het toch wel mooi gedaan.
zal ook origineel zijn, het moet in de accessoirefolders terug te vinden zijn..
Het is inderdaad een mooie wagen. Ik ben ook gaan zien bij de verkoper.
Het is echter geen GL maar een DL, maar dat maakt m niet minder mooi.
Als het een GL was had ik hem gekocht.
De achterlichten had de man zelf gemaakt, binnenste deel van een ander achterlicht er tegen geplakt en een chroom strip over de volledige breedte zodat het origineel lijkt, dit model had de smalle achterlichten maar die vond hij niet mooi. De man zijn andere 240 had ook deze lichten.
Veel plezier met de wagen!
Trouwens ik ben ook belg, uit Gruitrode in Limburg.
Topics: 38
Jambon schreef:zal ook origineel zijn, het moet in de accessoirefolders terug te vinden zijn..
Volgens mij zeggen we in Belgie nu zo ongeveer dat ge ant zwetsen zijt.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Brickstyler schreef:De achterlichten had de man zelf gemaakt, binnenste deel van een ander achterlicht er tegen geplakt en een chroom strip over de volledige breedte zodat het origineel lijkt, dit model had de smalle achterlichten maar die vond hij niet mooi. De man zijn andere 240 had ook deze lichten.
kwist ut..
Topics: 13
Brickstyler schreef:Het is inderdaad een mooie wagen. Ik ben ook gaan zien bij de verkoper.
Het is echter geen GL maar een DL, maar dat maakt m niet minder mooi.
Als het een GL was had ik hem gekocht.
De achterlichten had de man zelf gemaakt, binnenste deel van een ander achterlicht er tegen geplakt en een chroom strip over de volledige breedte zodat het origineel lijkt, dit model had de smalle achterlichten maar die vond hij niet mooi. De man zijn andere 240 had ook deze lichten.
Veel plezier met de wagen!
Trouwens ik ben ook belg, uit Gruitrode in Limburg.
Je bent naar deze auto gaan kijken ?
Ja zal niet origineel zijn heb ik nu de indruk (dankzij jullie zoekwerk haha)
Maar is mooi gedaan, geeft originele toest aan die auto and i like it ^^