Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Registerperikelen 'deel XIV'
Wel apart trouwens; het is het decembernummer, maar volgens mij is het al half januari :? ?! Inleidende praat van de voorzitter ziet er ook weer veelbelovend uit... Sad

Ga niet betalen...
Antwoord
Zeg eerlijk..... Het voorwoord is humoristisch...
Ik citeer:

"Het was voorwaar geen rustig jaar. Eerst de onrust op het forum ... ... het vertrek van Ed van Dalen"

"Nu de communicatie (Volvologisch, website en evenementen) goed en stabiel op de kaart staan..." Ik voorzie een politieke carriere voor Henk 8)

"Een mailtje naar het secretariaat is al voldoende om actief uw diensten in te willen zetten" PP werk aan de winkel.... Nog een stabielere evenementencommissie :lol: :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Voor Ed,

Volvologisch is niet meer,
dan een lege huls met plaatjes,
een Playboy voor koetsen
jammer dat ze jou inbreng niet moesten.

Teveel naar Candlelight met Jan van Veen geluisterd!

Effe serieus, het viel me bar tegen. Weinig tekst, de tekst die erin staat over het trouwen in Frankrijk was leuk. De techniek mis ik, en de laatste advertentie is bij mij afgebroken, kan een zet of snijfout zijn maar het ziet er niet uit.
Nu beweer ik niet het beter te kunnen maar wat stukjes over alternatieve toerritten had de boel wat kunnen opluisteren.
Antwoord
Ze mogen van alles over mij beweren, als ze mijn naam maar goed spellen. Maar zelfs dat is teveel gevraagd Big Grin

Ja, wat moet ik er nou van denken? Ik heb in de tijd dat ik bij Volvologisch zat gezegd (of misschien zelfs wel geschreven) dat de verhouding kopij/advertenties gezond moest zijn. Nu tel ik 10 pagina's inbreng op een boekje van 40 pagina's. Dat is dus 75% plaatjes en reclame! Ik weet dat het niet meevalt om zo'n boekje vol te krijgen, maar veel minder dan nu kan het niet worden. De Engelsen zeggen in dit soort gevallen: "There is room for improvement."

Ik ga maar eens goed nadenken over de toegevoegde waarde van het lidmaatschap ...
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Antwoord
Enne ... bedankt voor dat prachtige gedicht. Ik ben geroerd. Cry
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Antwoord
Staat idd geen ruk in..............en van wie is die 264 dat ie op ELKE foto moest?!?!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
en wat is dat voor gezeik over een BN-er, wie is dat is godsnaam???
en dat stuk over Thijs van Gammeren, een 18 jarig flipje(is hij wel lid???)
om Harry Mullisch te citeren:
QUATSCH
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Wie is eigenlijk die meneer met die bril? Die staat op nog meer foto's dan die 264. Horen ze bij elkaar?

(o, dat vroeg pp ook al, min of meer. Het is nog vroeg...)
Antwoord
PP schreef:een 18 jarig flipje(is hij wel lid???)

nee :roll:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
geestschrijver schreef:Wie is eigenlijk die meneer met die bril? Die staat op nog meer foto's dan die 264. Horen ze bij elkaar?

(o, dat vroeg pp ook al, min of meer. Het is nog vroeg...)

Dat zal die BN'er zijn..... Al ben ik niet zo goed in BN'ers onthouden. Laat staan mannelijke Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbovelgen! (deel II) geestschrijver 35 20.526 8 February 2006, 16:14
Laatste bericht: geestschrijver

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)