Topics: 60
jos245 schreef:Dat hangt er vanaf wat je onder "zo" verstaat.
Als je er een compleet front en de voorschermen van een oud model op zet dan gaat het.
Ik dacht eigenlijk dat die voorschermen identiek waren. Dat zou toch een kostbaar geintje worden dan..
Topics: 289
Yellow240 schreef:Ik dacht eigenlijk dat die voorschermen identiek waren. Dat zou toch een kostbaar geintje worden dan..
en alleen tussen de RAW's...?
Jambon schreef:en alleen tussen de RAW's...?
Eeh, RAW's?
richtingaanwijzers...
de bruine 242 heeft toch ook een ouder neuspartij gekregen..? Als het niet plug'n play is, zal het met minimale aanpassingen te doen zijn, zolang alles maar netjes en goed uitgemeten gebeurd. Ik verwacht dat eea in fatsoenlijke staat vinden een 1e opgaaf is, nou ja, iig heel en onbeschadigd, eventueel 2 nw (heldere..?) koplampen..
Topics: 39
Van het nieuwe naar het oude front:
- Andere zijschermen
- Voorfront plaatwerk
- koplampen
- knipperlichten
- grille
- In jouw geval ook nog een motorkap denk ik.
Ronde koplampen passen alleen op pre 81ers plug and play.
Topics: 107
motorkap hoeft niet perse, alhoewel de bovenrand van de grille dan niet precies meetourt met de kap.
qua uiterlijk is eea op basis van kunststof goed passend te maken..
Jambon schreef:qua uiterlijk is eea op basis van kunststof goed passend te maken..
Je bedoelt toch niet heel zo'n ding zelf fabriceren he
Yellow240 schreef:Je bedoelt toch niet heel zo'n ding zelf fabriceren he 
nee, originele nemen, goed meten, eerst maar ens zien waarom en waar ie niet past..
handigst lijkt me, als je de spullen hebt, ermee naar die witte 245 (als ie r nog staat..) alles er af tot aan de RAW's, daar puzzelen en pas maken, weet je precies war r eventueel aan je eigen front moet worden gewijzigd...