Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De banaan
#71
Black Moose schreef:nee nog niks gehoord, ik weet niet of het al eens gedaan is, met de nieuwerwetse spatborden
De neef van onderdelen magazijn Carlo had dit volgens mij.
Ik heb zijn alu bumpers overgenomen. Hier zaten verlaste bumpersteunen aanvast, zodat hij het oude type bumper kon gebruiken i.c.m. een nieuw front.
De steunen hebben intussen het oud ijzer bereikt...
Antwoord
#72
volvosvenska schreef:Grappig om te lezen dat er veel mensen naar oude gril en ronde koplampen willen overschakelen....ik ben juist van ronde koplampen en flatnose naar big nose met amerikaanse lampen gegaan Big Grin

Bij welke auto dan?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
#73
Setje Lesjofors 40 mm besteld! ;D
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
#74
mooi, heb je al veerspanners..?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#75
Jambon schreef:mooi, heb je al veerspanners..?

Nope..
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
#76
in m'n gereedschapkar.. Wink
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#77
Jambon schreef:in m'n gereedschapkar.. Wink

Van 't weekend ff tijd? ;D
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
#78
achter is "zo gebeurd", voor wat langer, best van te voren kijken of r iets zit dat eventueel vervangen moet worden zodat je dat meteen kunt meepakken...

Houdt er wel rekening mee dat ie ws opnieuw moet worden uitgelijnd..! denk aan je nw bandjes..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#79
Houd er ook erg in dat je remleidingen van je voorpoten los moeten. Da's altijd een gok (koppeling dol of breuk) maar je moet iig ontluchten.
Ik heb de fusees voor laten zitten. Als je de poten vrijheid geeft (stabi los) dan kun je de voorarm zo ver naar beneden duwen dat je de bovenkant onder het spatbord door kunt halen. Ik heb daardoor de mijne niet uit hoeven laten lijnen.
`88 245, B230K, M47
Antwoord
#80
ik bedoel uitlijnen ivm het lager leggen van de carroserie, da's dus een andere ruststand dan de oude situatie, wat doet eea tov het stuurhuis als ie verder inveert..? theoretisch geeft je um zelfs iets positiever camber... "taxifusee's" zou een leuke toevoeging zijn..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  de gele banaan; 245 uit 1976. jero 2 3.790 4 November 2010, 13:29
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)