Topics: 13
Kan goed. Ik heb er iig niets aan hoeven doen.
Ik dacht dat ik een fotootje had waaruit bleek dat het camberverschil goed zichtbaar is na het verlagen, maar dat viel tegen. Ik zal eens kijken of ik daar van de week een plaatje van kan schieten. En dat zonder taxifusees.....
[EDIT] schiet me ineens te binnen dat ik de auto een paar maanden daarvoor had laten uitlijnen en daar eigenlijk niet tevreden over was. Heb er toen niets aan gedaan, omdat'ie toch omlaag ging. Misschien een uitlijner met visie......?
`88 245, B230K, M47
Topics: 289
Martin245 schreef:Kan goed. Ik heb er iig niets aan hoeven doen.
Ik dacht dat ik een fotootje had waaruit bleek dat het camberverschil goed zichtbaar is na het verlagen, maar dat viel tegen. Ik zal eens kijken of ik daar van de week een plaatje van kan schieten. En dat zonder taxifusees.....
[EDIT] schiet me ineens te binnen dat ik de auto een paar maanden daarvoor had laten uitlijnen en daar eigenlijk niet tevreden over was. Heb er toen niets aan gedaan, omdat'ie toch omlaag ging. Misschien een uitlijner met visie......?
zal ook niet veel zijn maar hoe lang het bij deze geleden is weet je niet, en het kan nooit kwaad, als ie bij het uitlijnen ook iets meer toespoor krijgt (1-1,5 graad) stuurt ie wat strakker. Ik dacht aan de fusee's als extraatje, leuk voor het bochtenwerk. Bij mij heeft het 1+ graad al aardig effect gegeven.. stuk minder overstuur..
Topics: 24
Yellow240 schreef:Bij welke auto dan?
Mijn 244 DL uit 74.
http://img337.imageshack.us/i/36430769.jpg/
Volvo 244 DL 1974
Topics: 16
Yellow240 schreef:Setje Lesjofors 40 mm besteld! ;D
Leuk 8)
Die van mij komen ook binnenkort
Topics: 60
Toch zijn gele 240's populair, er is zelfs een aparte site voor.
http://www.yellowbrick.nl/
Topics: 60
Zo, vandaag met Jambon Ã
Ã
n verlagingsveer geinstalleerd. Welgeteld 12 uur mee bezig geweest.. We weten nu wat er aan de andere kant gedaan moet worden

Uiteraard komt er nog een uitgebreid verslag (dat is me zo goed als verplicht

) als de klus achter de rug is.
Topics: 13
Dat heeft dan niet meegezeten......
(In m'n uppie 4 binnen 8 uur, incl. ontluchten)
`88 245, B230K, M47
hij vergeet te vermelden dat de stofplaten vervangen zijn (passen ongeveer..), de huisjes op de stofplaten bleken (na de naven er af te hebben getrokken) ook van ontbijdtkoek te zijn (geworden) Niemand op voorraad, dus uiteindelijk 3 uur gereden om ze toch in huis te hebben, bij de-montage van de klauwen bleek dat de vorige eigenaar het niet zo nauw heeft genomen met de leidingen en warteltjes, dan ben je ad beurt als je ze demonteert en r achter komt dat de draad voor de helft foetsie is, morgenochtend dus een nw halen/maken....
dan vreet het wel tijd helaas...
ennuh sleutel 24 was helaas ook niet voorradig in m'n kar, ook nog moeten scoren...
het "veertje" is dan zo ongeveer ondergeschikt geworden...
...het is geel maar op een ander niveau...
Topics: 24
Ziet er keurig uit!!! Hele klus geweest als ik het zo lees.
Nu nog voor je verjaardag virgo's eronder en dan is ie helemaal klaar.
Volvo 244 DL 1974