Topics: 289
zodadelijk eerst maar ens de ontbrekende remleiding ophalen (na de botorham..) ende ontluchten.. Ãn de draagarmbusbouten lossen en vastdraaien om te voorkomen dat ze kapot torderen, het "rustpunt" is nu verdraaid, niet onbelangrijk als ze nog langer mee moeten..!!
Topics: 38
Jambon schreef:zodadelijk eerst maar ens de ontbrekende remleiding ophalen (na de botorham..) ende ontluchten.. Ãn de draagarmbusbouten lossen en vastdraaien om te voorkomen dat ze kapot torderen, het "rustpunt" is nu verdraaid, niet onbelangrijk als ze nog langer mee moeten..!!
Vergeet de krik niet weg te halen onder de oto! ;D
Groeten, Boele
Topics: 13

4 cm verlagen is goede zaak. staat netjes.
Nu nog mooi setje velgen hÃ
.
Zet er maar pegasus velgen op ben ik niet de enige hier lol

Al idee voor velgen ???
Topics: 16
Dat ziet er inderdaad keurignetjes uit, als jullie klaar zijn wel een foto van een afstandje loodreecht op de zijkant voor het overzicht
(En voor de mooi zou ik het uitlaatslufje poetsen/ spuiten en de achterste demper matzwarten spuiten. Dat roestige stukje steekt zo af tegen de rest van de auto:p )
Topics: 163
frox schreef:...En voor de mooi zou ik het uitlaatslufje poetsen...
Moet jij zeggen

;D
Maar inderdaad laat ff blinken die piep.
Ziet er mooi uit, niet extreem laag!
Boele schreef:Vergeet de krik niet weg te halen onder de oto! ;D
deze keer wel...
Ik kwam r trouwens wel achter dat ie niet alleen een stabi achter heeft, maar die is ook noge ens 2x zo dik als de station versie die ik er onder heb zitten... die is dan van een GT? Turbo? helaas niet kunnen meten..
Topics: 60
Bij deze wil ik Raymond a.k.a. Jambon nog bedanken voor de vele uren die hij rond mijn auto heeft gespendeerd ;D
Topics: 163
Misschien een GLT of turbo stabi set?
Topics: 18
Martin245 schreef:Houd er ook erg in dat je remleidingen van je voorpoten los moeten. Da's altijd een gok (koppeling dol of breuk) maar je moet iig ontluchten.
Niet nodig, heb ik ook niet gedaan en niks kapot gegaan.
En is 3 1/2 uur voor 4 veren dan een recordje met 2 man (en dat inlcusief nieuw gereedschap halen, wil nog wel eens wat sneuvelen)?
245L VAN