Berichten: 496
Topics: 16
Lid sinds: Feb 2010
Ik weet niet waar bij zo'n turbo motor de vacuumaansluitingen precies zitten, maar ik zou gewoon even kijken
waar je rembekrachtiger zijn vacuum weghaalt, daar zou eventueel ergens een T- stuk tussen kunnen.
Ik heb eergisteren een motor uit een 740 (turbo) diesel gesleuteld,een diesel werkt daar met een losse vacuumpomp
en daar zaten ook gewoon t-stukken tussen.
Berichten: 652
Topics: 28
Lid sinds: May 2008
Asterix, bedankt, ga gelijk even kijken ;D
??? slang van rembekrachtiger zit ook op het inlaatspruitstuk ??? ???
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029
Berichten: 652
Topics: 28
Lid sinds: May 2008
Asterix, bedankt, ga gelijk even kijken ;D
??? slang van rembekrachtiger zit ook op het inlaatspruitstuk ??? ???
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029
Berichten: 496
Topics: 16
Lid sinds: Feb 2010
Dan zit er dus wel gewoon vacuum in je inlaatspruitstuk ;D
Zit er helemaal nergens een klein vacuum slangetje voor iets anders aan je inlaat?
Dan zou je hem daar eventueel bij op kunnen maken, ik ken zo'n kachel
met vacuum aansluitingen niet dus kan ook niet kijken of ik er 1 heb waar het opzit.
Berichten: 496
Topics: 16
Lid sinds: Feb 2010
Dan zit er dus wel gewoon vacuum in je inlaatspruitstuk ;D
Zit er helemaal nergens een klein vacuum slangetje voor iets anders aan je inlaat?
Dan zou je hem daar eventueel bij op kunnen maken, ik ken zo'n kachel
met vacuum aansluitingen niet dus kan ook niet kijken of ik er 1 heb waar het opzit.
Berichten: 652
Topics: 28
Lid sinds: May 2008
Nou is mijn klomp gebroken.................
Na 26 jaar in de auto's moet ik erachter komen dat er bij een turbomotor blijkbaar vacuum is in het inlaatspruitstuk ipv overdruk. Dit is slecht voor m'n ego.
Tijd om eens te gluren bij een lotgenoot met turbomotor en airco
Wie o wie ?
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029
Berichten: 652
Topics: 28
Lid sinds: May 2008
Nou is mijn klomp gebroken.................
Na 26 jaar in de auto's moet ik erachter komen dat er bij een turbomotor blijkbaar vacuum is in het inlaatspruitstuk ipv overdruk. Dit is slecht voor m'n ego.
Tijd om eens te gluren bij een lotgenoot met turbomotor en airco
Wie o wie ?
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029
Berichten: 1.048
Topics: 17
Lid sinds: Mar 2006
Vlgs mij heb ik m ook gewoon op het inlaatspruitstuk aangesloten!
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Berichten: 1.048
Topics: 17
Lid sinds: Mar 2006
Vlgs mij heb ik m ook gewoon op het inlaatspruitstuk aangesloten!
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Zitten er in je inlaatspruitstuk ergens boutjes geschroefd die je kunt wisselen voor een nippel?
Waar zit je drukmeter aangesloten?