Topics: 35
Iemand die soms eens langskomt bij Albra in Woudenberg? Er is een snowmat (Ã
Ã
n) die er al even over doet om van daar naar het Gentse te geraken. Al diverse pogingen en afspraken verder, maar steeds misgelopen :

Er hoeft niemand speciaal moeite voor te doen en dringend is het al helemaal niet (gezien het toch al twee jaar duurt..)
Saskia aus Gent
Topics: 288
als er vandaag iemand dat ding bij mij krijgt... morgen ga ik naar Ciney..
Topics: 18
Volgende schooljaar, elke week Terneuzen --> Arnhem en weer terug
Topics: 22
16 July 2011, 20:25
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16 July 2011, 20:30 door Zwarte Flirt.)
Ik reis nauwelijks meer dan 20km en dat hooguit 1x per week, dus daar heeft dit doorgeefluik weinig aan.
Maar als er iets binnen redelijke afstand, zeg 5 km vanaf het centrum van Dordrecht te koop is, ga ik er graag naar kijken en geef mijn mening erover dan terug aan degene die te ver af woont om zelf te gaan kijken.
Want als hij of zij me vertrouwt en wat dat betreft ik ben redelijk openbaar bekend en terug te vinden, dan kan de potentiële koper op dat advies natuurlijk beslissen of de reis een aanvaardbaar risico is.
Restrictie is dat ik niets voor je koop en daarna opstuur, zonder op voorhand betaling plus de verzekerde verzendkosten op mijn bankrekening te hebben ontvangen en dat ik geen enkele verantwoording neem voor de uiteindelijke aankoop.
Maar ondanks al deze beperkingen lijkt het me een nuttige aanvulling van het netwerk.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 107
Iemand die soms eens langskomt bij Albra in Woudenberg? Er is een snowmat (ÃÃn) die er al even over doet om van daar naar het Gentse te geraken. Al diverse pogingen en afspraken verder, maar steeds misgelopen :
Er hoeft niemand speciaal moeite voor te doen en dringend is het al helemaal niet (gezien het toch al twee jaar duurt..)
Saskia aus Gent
Misschien een idee om hen te vragen de spullen mee te nemen naar de Volvobeurs in oktober.Ik neem aan dat je daar ook naartoe gaat...
Topics: 12
Is er een bijgewerkte kaart? Ik zag er wel ÃÃntje halverwege deze draad. Misschien handig om die vooraan te houden?
Ik kom om de paar maanden van Haarlem naar Winschoten. Soms vaker.
Topics: 288
laptoprob schreef:Is er een bijgewerkte kaart? Ik zag er wel ÃÃntje halverwege deze draad. Misschien handig om die vooraan te houden?
Ik kom om de paar maanden van Haarlem naar Winschoten. Soms vaker.
staat vooraan, moet um alleen nog bijwerken..
Topics: 107
Ik heb een versnellingsbak van een volvo 264 gekocht in het verre Steenwijk.
Is er toevallig iemand uit die contreien die wel eens naar het Zuiden rijdt (Roosendaal-Breda of omgeving Waalwijk)?
Topics: 35
jos245 schreef:Iemand die soms eens langskomt bij Albra in Woudenberg? Er is een snowmat (ÃÃn) die er al even over doet om van daar naar het Gentse te geraken. Al diverse pogingen en afspraken verder, maar steeds misgelopen :
Saskia aus Gent
Misschien een idee om hen te vragen de spullen mee te nemen naar de Volvobeurs in oktober.Ik neem aan dat je daar ook naartoe gaat...
Ja inderdaad.. We hebben al twee dergelijke pogingen achter de rug. De eerste maal had Albert de matten vergeten in zijn auto te gooien, de tweede maal bleek achteraf een verkeerde mat in de set te zitten. Na twee jaar steekt het niet meer op nog een paar maanden wachten, zeker..
Topics: 41
Ik woon in vlissingen mocht er iemand wat in de buurt vinden of zien ofzo ik wel er best eens naar gaan kijken ofzo
echt verre reizen maak ik niet dagelijks maar mocht je er wat aan hebben pb mail ik hoor het wel.
arjen