Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mogelijkheid te sorteren op datum verdwenen?
Tot mijn grote verbazing staan de nieuwste berichten niet meer bovenaan in de sub boards maar op alfabetische volgorde
maar niet meer te sorteren op datum, leuk voor archeologische forum opgravingen verder geheel doelloos

Ben ik de enige of?

Vind trouwens het forum ook een beetje nogal onoverzichtelijk worden,
snap er geen fluit meer van.... was het forum zoals het was niet veel beter ipv van al dat modernisering?
Antwoord
Als je niet weet hoe je iets instelt of hoe het forum functioneert, kun je altijd hier kijken. Oftewel het FAQ knopje onder het logo hierboven en dan het knopje 'Algemeen Forumgebruik'

Om specifieker op je vraag in te gaan; Je kan aan de onderzijde in het overzicht precies aangeven hoe je het wilt zien. Kies dus 'sorteren op laatste bericht' en daarna 'aflopend' om te zien wat jij bedoeld.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ok ik zal eens een poging wagen ....
Antwoord
TheSaint77 schreef:Om specifieker op je vraag in te gaan; Je kan aan de onderzijde in het overzicht precies aangeven hoe je het wilt zien. Kies dus 'sorteren op laatste bericht' en daarna 'aflopend' om te zien wat jij bedoeld.

Ik heb ook ineens hetzelfde probleem, de optie sorteren laatste bericht moet ik telkens weer ingeven bij nieuwe onderwerpen.
Antwoord
ja ik moet het ook steeds opnieuw invoeren is een drama dit...
Antwoord
Dit kun je in je profiel ÃÃn keer instellen en je hebt het voor altijd goed staan.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ook al stel ik het in op mijn profiel bij instellingen dan staan de onderwerpen nog steeds op alfabetische volgorde in de lijst.
zeer vervelend dit... "sorry ik kan me soms ergeren aan de kleinste dingen"

het enige wat er veranderd als je het bij je instellingen aanpast zijn de berichten in een topic.

maar de lijst met alle onderwerpen is nog steeds een ramp.
V142 BJ1968
L.B. Racing
Antwoord
TheSaint77 schreef:Dit kun je in je profiel ÃÃn keer instellen en je hebt het voor altijd goed staan.

Dan ben ik zeker kippig, maar ik zie die instelling niet bij mijn instellingen :RpS_wink:
Antwoord
volgens mij is het alleen in Ik en mijn volvo?

In te koop board etc heb ik er geen last van

edit: ohnee dat is niet helemaal waar
Antwoord
Dan ben ik vast ook een visueel gehandicapte kip....ik zie die instelling ook niet bij mijn instellingen. Blijft toch vreemd gisteren werkte het forum nog prima op mijn computer. Ik heb zelf niet aan de instellingen zitten sleutelen.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Forum tijd / datum weergave TheSaint77 0 3.884 31 March 2005, 00:35
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)