Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De banaan
Waar doe je dat mee?
Antwoord
Poeh, heel lijstje:

Eerst wassen met Poorboys World slicks & suds. Heb er een goede washandschoen en droogdoek bij, echt perfect!
Dan kleien met een setje van Meguiars. (Overigens goed werk om je spieren te verzuren)
Eerst de krasjes verwijderen met een goed slijpend polijstmiddel. (Monello Mezzo)
Dan nog een keer polijsten met wat minder slijpend middel, die meer voor glans zorgt. (Monello Finale)
Dan een glaze eroverheen, wat de lak opvult. (Is van Mothers)
Daarna nog een sealant om de glans en bescherming wat langer te beschermen. (Poorboys World EX)
En dan als laatste een wax eroverheen. (Dodo Juice)

Al dat spul komt van http://www.carclean.nl
Echt een fijn bedrijf overigens, ik ben vanmiddag langsgeweest voor advies, en echt weer keurig geholpen.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
En dan nu de fotos....
Groeten, Boele
Antwoord
Ik ben nog lang niet klaar... Morgen nog flink wat te doen.
Antwoord
En echt de diepere krassen krijg ik er helaas niet uit. Het zijn vooral de swirls (waar ik me ook kapot aan erger) en de vervuilingen in m'n lak. En bovendien kan 'ie voor de winter wel een beschermlaagje gebruiken. Maar ik ga zeker wat achteraffoto's maken.
Antwoord
Ben je ook in te huren?
Antwoord
Dat wou ik net zeggen. Je had ff kunnen buurten, had je gelijk de 740 mee naar S-C kunnen nemen, had ik van het weekend een blinkende waggie gehad Wink.

Wil ook nog steeds een bij hen langs voor een adviesje. Ik zou dan alleen wel een goede beschermlaag willen met lange standtijd (ben de naam ff kwijt van het product). Zoiets wil je (ik) maar 1x paar jaar doen (zo net voor de winter). Misschien nog een keer in het voorjaar om het op te halen.
Antwoord
Zo, tijd te veel :-)), verwen 'm maar lekker zo voor de winter.
Blijf je er mee doorrijden in de winter of zoek je nog een pekelbak?
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
Zit een beetje te dubben, maar vrees dat het gewoon doorrijden wordt. Er moet te zijner tijd toch gelast worden, dus dan maar rijden. Enneh, ik wil best een keer een auto onder handen nemen voor iemand hier, maar we zullen eerst maar eens kijken hoe het met de mijne afloopt :wink:
Antwoord
Hoe zouden deze wielen staan? Canopus
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  de gele banaan; 245 uit 1976. jero 2 3.792 4 November 2010, 13:29
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)