15 November 2011, 22:29
toch mooi dat ik je in een volvo heb ge***d. Beter dan die meuk die je eerst wou kopen.
En ik zal hem binnenkort wel eens komen bekijken denk ik
En ik zal hem binnenkort wel eens komen bekijken denk ik
|
Mijn Volvo 145 Express
|
|
15 November 2011, 22:29
toch mooi dat ik je in een volvo heb ge***d. Beter dan die meuk die je eerst wou kopen.
En ik zal hem binnenkort wel eens komen bekijken denk ik
15 November 2011, 22:55
Kan geregeld worden
15 November 2011, 22:55
Turbobrick schreef:Dat is hem ja!gespot tijdens een weekend weg, stond langs de dijk bij knooppunt Zurich.. Die console is anders dan de grotere met of zonder "houtfineer" .. Geen idee waarom ie deze vorm heeft, ik vermoed vanwege de uitslag van de lange pook, maar daar had de grotere versie ook geen probleem mee. Verder is de kunststof afdekplaat waar ie aan vast zit net ff anders vanwege de bevestiging voor de console. Zwak punt het het plastic "scharnier" ad onderzijde en oppassen dat je de 2 plastic "schroeven" links en rechts van de console niet sloopt.. die ga je niet vinden.. Jammer dat r allerlei schakelaars bij gezet zijn maar dat is niet anders. mogelijk kun je de gaten vergroten zodat er Volvo drukknoppen in kunnen.. maar da's een keus...
15 November 2011, 23:05
Okee, was mij niet opgevallen dat dat anders was joh.
Opzich is dat met die drukknoppen wel een idee. Bedankt voor de info
16 November 2011, 00:52
Echt heel erg gaaf. Heb je nog meer foto's? Ik weet niet wat je plannen met de auto zijn (zoiets moet je eigenlijk nooit meer weg doen :wink
maar een Express zou echt de ultieme sleeper zijn :biggrin:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
16 November 2011, 00:57
Yellow240 schreef:Echt heel erg gaaf. Heb je nog meer foto's? Ik weet niet wat je plannen met de auto zijn (zoiets moet je eigenlijk nooit meer weg doen :winkLetterlijk ja . Lekker met de auto naar een feestje en je hoeft je niet meer druk te maken over wie de bob is; gewoon een matras achterin ![]() Leuke auto. Even de kwast/roller erover heen en je bent klaar. Vervolgens sparen voor een B204FT, flink ophogen, imperiaal met verstralers, bullbars etc etc.
16 November 2011, 01:00
DopdeDouwer schreef:Letterlijk ja...jij bent eng...
16 November 2011, 01:04
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16 November 2011, 01:13 door Turbobrick.)
Misschien op lange termijn een complete conversie (m90 bak + blok uit een 850 t5, geloof dat dat een B5234FT is?)
dat het gewoon onderhuids een 850 is, zal menig civic rijder met de onderste kaak op hun schoot achter laten ![]() Maar opzich is een atmosferische B30 van Volvo-penta dan ook wel weer leuk, 170 fabrieks pk'tjes. Idee, was gewoon om er een paar jaar in te rijden en dan op de sloop te parkeren... heb het beestje nog niet eens thuis staan en ben er eigenlijk al helemaal aan vernocht, dus er is een kans dat dit een blijfertje is. DopdeDouwer schreef:Letterlijk ja Idee was om met de Express deze zomer naar Denemarken te gaan. Daar een autofestival genaamd "DHB'' te bezoeken, dan is zo'n grote wagen toch nog handig
16 November 2011, 01:16
Jambon schreef:...jij bent eng...Dan gordijntjes maken en dicht doen
16 November 2011, 01:17
Zo'n Express zie je niet veel, zou ik niet zomaar weg doen. Enneh, zo'n 5 cilinder klinkt heel interessant (was eerst ook mijn idee) maar als je dan wat rond gaat kijken valt dat allemaal nog niet zo mee. Een B230FT wordt al wat makkelijker, en of een M90 onder een 140 past is ook maar de vraag. M46/M47 is met wat aanpassingen wel te doen, er rijden hier op het forum al een aantal mensen met zo'n ding onder de auto rond in ieder geval.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90 |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|