Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verbeteren of verzieken...
Leuk wel, maar ik zou niet zo snel de moeite nemen om te swappen naar een NA redblock. Die hebben niet zo gek veel meer vermogen dan een B20. Voor een B20 zijn ook nog eens veel meer performance upgrades beschikbaar dan voor een NA redblock.
Antwoord
deze heeft 3bak-OD automaat, op LPG, vermogen viel me niet tegen..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Confusedorry: maar wat is een NA redblock?
Antwoord
Naturally aspirated, oftewel zonder turbo.
Antwoord
Ik noem het altijd atmosferisch. Leuke swap, maar voor het vermogen niet echt interessant.
Groeten, Boele
Antwoord
Weer wat geleerd... Cool
Antwoord
Wel lekker meer koppel onderin....
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
Wat vinden we hiervan?

Verbeteren of verzieken?

[Afbeelding: Elandrun2011-003.jpg]

Bas
Antwoord
Haha. Je eigen auto toch. Ik vind em verbeterd!
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
Het origineel vind ik niet veel mis mee. Maar hier is weinig aan te verbeteren (voorruitlijstje misschien).
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)