Topics: 38
Jambon schreef:goeie voor weinig gaat niet lukken, je wilt je zelf ook nog los kunnen krijgen.. McGard is altijd goed geweest, dergelijk spul iig.. ff op IB kijken..
25eur voor een setje vond ik goed te doen. Van een bepaalde Jeep schijnt het dezelfde draad te zijn.
Groeten, Boele
Topics: 16
Ik heb ook een setje van Mcguard via e-bay gekocht.
Bevalt prima
(Eigenlijk is een linkse draad het beste die krijgt de "boef" ook niet los :biggrin
frox schreef:(Eigenlijk is een linkse draad het beste die krijgt de "boef" ook niet los :biggrin
Haha! Dat lijkt me een goede! Alleen dat vind je schroefdraad niet zo leuk.
Groeten, Boele
Topics: 289
Boele schreef:Haha! Dat lijkt me een goede! Alleen dat vind je schroefdraad niet zo leuk.
..kwestie van volharding... maar geen gek idee, "sloten met bijpassend draadeind"..
Jambon schreef:..kwestie van volharding... maar geen gek idee, "sloten met bijpassend draadeind"..
Tja, ik vind het een beetje ver gezocht.. Als ze het willen jatten, lukt het ze toch wel. Daarnaast, goed taxeren en cashen in een dergelijk geval.
Groeten, Boele
Topics: 289
niet bang worden nu, idd, als het er af moet gaat het er af...
zo had ik een kennis, doet s'morgens de huiskamergordijnen open, en keek vervolgens naar de bodem van z'n Golf.. deze lag op het dak in de voortuin zonder wielen..
Topics: 135
Jullie hebben t enkel over die wielen die iedereen al wil hebben. En ik vind dat ook wel leuk hoor. Maar mij viel eigenlijk nu pas op hoe die gele banaan super mooi blinkt! Mooi hoor! Net poetswerk!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 60
Heeft me ook twee dagen werk gekost, maar heel erg de moeite waard geweest!
Topics: 5
Je hebt poetsers en je hebt rijders ;-)
Maar ziet er helemaal perfect uit zo, misschien nog een keer witte knippers?
760 | Groen | Snel
Zal wel lachen zijn vandaag met de sneeuw. Sturen met het gaspedaal.
Groeten, Boele