Topics: 64
Yellow240 schreef:Vind je een M46 of M47 niet fijner?
Nouja de volvo is een hobby wagen, we hebben hier nog wel 2 andere voituren staan. Volvo gaat in de toekomst normaal op de aanhanger achter de 4x4 mee naar een evenement.
En de 4-bak heeft zo zijn redenen hoor.
Topics: 12
Wat zijn de pro's van een M45 ten opzichte van een M46 volgens jou?
Topics: 60
Zo blijft 'ie wel het mooist, maar Volvo's moeten rijden! :wink:
Net nog ietsje sterker door de kortere as en in zijn 5 of OD rij ik normaal niet op de ritten die ik doe. (Regularity) Bovendien kan in een M45 ne close-ratio gearset.
Topics: 22
http://www.tyrestretch.com/page/search/ kun je kijken hoe stretch de combinatie is die je op het oog hebt. op wheel-whores.com stond er ook eens zoiets maar dat zie ik niet zo meer terug.
ik dacht dat er voor de M47 ook diverse close ratio delen te vinden waren? Zie Sellholm M4700 etc. Wel duur maar dan heb je ook wat! Andere leuke (zeer) zeldzame optie is een group-a magnesium bellhouse waardoor je direct een getrag 260/5 of andere met dogleg schakelpatroon en close ratio er in kunt leggen. Ik noem maar wat speciaals.
mooi die turbo set, ben benieuwd hoe dat gaat werken. Zou er om het af te stellen wel even een goede lambdasonde in hangen, ook al is dat niet origineel
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 4
Stretch is bijna 6.5 mm over een lengte(Hoogte) van ongeveer 118 mm . (Per kant.)
Ben er dan vanuit gegaan dat de buitenmaat breedte van je velg ongeveer 228 mm is.
Topics: 12
Naciremus schreef:Net nog ietsje sterker door de kortere as en in zijn 5 of OD rij ik normaal niet op de ritten die ik doe. (Regularity) Bovendien kan in een M45 ne close-ratio gearset.
Ah, duidelijk. Ik wist niet dat je 'm voor regularities gaat gebruiken.
Jw240 schreef:http://www.tyrestretch.com/page/search/ kun je kijken hoe stretch de combinatie is die je op het oog hebt. op wheel-whores.com stond er ook eens zoiets maar dat zie ik niet zo meer terug.
ik dacht dat er voor de M47 ook diverse close ratio delen te vinden waren? Zie Sellholm M4700 etc. Wel duur maar dan heb je ook wat! Andere leuke (zeer) zeldzame optie is een group-a magnesium bellhouse waardoor je direct een getrag 260/5 of andere met dogleg schakelpatroon en close ratio er in kunt leggen. Ik noem maar wat speciaals.
mooi die turbo set, ben benieuwd hoe dat gaat werken. Zou er om het af te stellen wel even een goede lambdasonde in hangen, ook al is dat niet origineel 
ja, maar je aandrijfas blijft langer.
Topics: 16
updates?

mile:
Feitelijk wel, maar die staan op VCCB, zal die hier ook nog wel eens zetten. Deadline om de motor in de wagen te hebben is eind juli 2012.