Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De banaan
Inderdaad zuur zeewier.
Ik was zelf den Sherlock uit gaan hangen en heb de boef gevangen. Uiteindelijk gewoon goed money gekregen.
Antwoord
Net bij een schadebedrijf langsgeweest. Schade wordt geschat op boven de €1000,- exclusief btw. Binnenkort komt er een schade-expert naar kijken. Bumper moet er dan ook af om te kijken of er ook nog bumpersteunen kapot zijn.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Nondeju, 1000 euro. Op de foto zie ik alleen het zijscherm waar een deukje in zit. Succes met de afhandeling.
Ps. ik zou de 1000 euro nemen. Scherm op de kop tikken voor een paar tientjes, spuiten voor 100 euro. En het overige geld in een mooi turboproject steken.
Antwoord
Onder mijn koplamp zit ook een flinke deuk. Maar ik zat er inderdaad ook aan te denken om een ander zijscherm te nemen. Geld steek ik op het moment liever in het wegwerken van roest en andere kleine schades. Maar we moeten maar eens kijken hoe het loopt. Ben benieuwd wat de schade-expert zal zeggen.
Antwoord
Drk schreef:Nondeju, 1000 euro. Op de foto zie ik alleen het zijscherm waar een deukje in zit. Succes met de afhandeling.
Ps. ik zou de 1000 euro nemen. Scherm op de kop tikken voor een paar tientjes, spuiten voor 100 euro. En het overige geld in een mooi turboproject steken.

Nondeju 1000 euro?? De lol is natuurlijk om een zeer hoge schade op te voeren. Vergeet niet ook je leenauto mee te nemen op de pro forma factuur...dat kan ook behoorlijk oplopen. Wat je met het geld doet is natuurlijk aan jezelf.....zal de verzekering een zorg zijn. Zolang je maar onder de dagwaarde blijft zitten ;-)!
Antwoord
Wat je met het geld doet is natuurlijk aan jezelf.....zal de verzekering een zorg zijn. Zolang je maar onder de dagwaarde blijft zitten ;-)!

Er schijnen tegenwoordig ook verzekeringsmaatschappijen te zijn die alleen aan het reparatiebedrijf uitbetalen. Dus in dat geval zou je geen geld krijgen als je de schade niet door een erkend bedrijf laat repareren.
Antwoord
Yellow240 schreef:Ja, maar die ambtenaren gaan woensdag pas weer werken en ik kan donderdag pas terecht..
Waalwijk, Tilburg...ff bellen.. heb je je eigen maatschappij al op de hoogte gebracht? die kunnen wellicht al via eigen tools de tegenpartij gaan kietelen...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
1000? My god... Komt er een nieuw gouden scherm op?
Antwoord
Neen, gouden MSW's
245L VAN
Antwoord
Gouden polarissen.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  de gele banaan; 245 uit 1976. jero 2 3.792 4 November 2010, 13:29
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)