Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De banaan
Ik ben met alleen het polijsten en in de was zetten al een goede anderhalf uur bezig geweest (alleen dak, motorkap en kofferdeksel). Toen ik hem helemaal gekleid heb en alles gepolijst ben ik er toch wel anderhalve dag mee bezig geweest. Wil het wel doen, maar met 10 euro kom je er niet Tongue
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Yellow240 schreef:Afgelopen weekend snel even wat de horizontale vlakken gepolijst en weer in de was gezet, en de zomerwielen liggen er weer onder!

Persoonlijk zou ik ze er niet onder leggen.
Groeten van Frans
Antwoord
Yellow240 schreef:Ik ben met alleen het polijsten en in de was zetten al een goede anderhalf uur bezig geweest (alleen dak, motorkap en kofferdeksel). Toen ik hem helemaal gekleid heb en alles gepolijst ben ik er toch wel anderhalve dag mee bezig geweest. Wil het wel doen, maar met 10 euro kom je er niet Tongue
Pfff. En daarom doe ik het dus niet met de hand. Als ik klei op mn auto wil, rijd ik wel door de polder. Whoppa.
Antwoord
Ziet er erg goed uit! Mooie velgen ook! En poetsen is idd iets wat ik ook moet gaan doen! :eek:
Antwoord
Cojones schreef:Pfff. En daarom doe ik het dus niet met de hand. Als ik klei op mn auto wil, rijd ik wel door de polder. Whoppa.

:madgrin: lol

De laatste keer dat ik mn auto heb gepoetst kan ik me niet herinneren Tongue
Antwoord
Nou.. Ben je altijd superzuinig op je auto, denken andere mensen er anders over. Ik was aan het werk toen er iemand binnenkwam of "die gele Volvo" van mij was. Hij stond namelijk zijn auto af te drogen en zag toen iemand tegen mijn auto aanrijden, uitstappen, naar mijn auto kijken en toen weer wegrijden. Gelukkig heeft hij het kenteken genoteerd, maar ik sta toch weer met de gebakken peren.

[Afbeelding: f5be5c92.jpg]

[Afbeelding: 140d8368.jpg]

Bij Dirk was er toch ook zoiets gebeurd? Hoe was dat bij jou gegaan Dirk?
Antwoord
met vluchtmisdrijf wordt er niet gelachen bij de politie!!!klacht indienen moet je zoiezo doen.
Ik heb gelijkaardig incident gehad in de carwash. Iemand riid op mijn saab en rijd weg. Nummerplaat heb ik direct genoteerd en heb een getuigen.

Schrijf de naam op van de getuigen met zijn adres en gegevens ! dan ben je 100% veilig.
Zonder getuigen is het jouw woord tegen het zijne....

En hoop ook niet op een snelle afhandeling. Ik wacht nog steeds op goedkeuring om mijn auto te herstellen. Dit kan 6-8 maanden duren )=. Mischien is het Nederlandse systeem wel sneller en correcter !

Wottel
Antwoord
Gelukkig zijn er nog mensen die oplettend zijn en nummerplaten noteren. Super.

Wel erg jammer van je auto.
Antwoord
Gelukkig wel ja, anders had ik geen poot om op te staan. Ben wel all-risk verzekerd, maar die worden daar ook niet blij van, en dan betaal je altijd eigen risico (volgens mij). En ach, het is gelukkig alleen blikschade, en dat gaat gewoon netjes gemaakt worden.
Antwoord
Laat de getuige een brief opstellen waarin hij getuigd met een datum erop op de dag dat dit is voorgevallen. Een verklaring van de getuige moet zijn opgesteld op dezelfde dag, tenzij afkomstig van een agent. Dit weet ik omdat oom agent wel een maand later tegen mij kon getuigen en de getuige die erbij was niet. Zo kon ik een prent betalen voor een voorval dat nooit heeft plaats gevonden maar verkeerd os genoteerd door collega van dezelfde agent!
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  de gele banaan; 245 uit 1976. jero 2 3.788 4 November 2010, 13:29
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)