Topics: 2
Jambon schreef:goed verhaal... kun je ens meten wat de afstand buitenzijde van flens tot flens is?
Ik zal het morgen voor je opmeten.
DopdeDouwer schreef:Wel een handig systeem die 740 achteras.
Wil mijn draag armen ook een keertje vervangen.
Enne dat bochtje over de achteras, is die nog demontabel en de moeite waard om te over te nemen?(voorlaatste foto)
Welk bochtje bedoel je precies? Die van de uitlaat die op de grond ligt?
Topics: 163
SanderGLT schreef:Welk bochtje bedoel je precies? Die van de uitlaat die op de grond ligt?
Jep, dacht dat die waarsch wel van een 740 was...
Jah dat is inderdaad de uitlaat van deze auto. Hij is nog helemaal demontabel ja, al ga ik hem wel nog wat aanpassen. Heb nog 2 V-band klemmen die er tussen gaan in plaats van de knel-verbindingen van nu. Het is zeker aan te raden om de uitlaat zo over de achteras heen te laten gaan, anders komt hij veel te laag te hangen en krijg je problemen daarmee.
Topics: 163
A-H, ik dacht jij hebt er vast een dikke JT of simons onder hangen en de oude nog in de schuur liggen

.
Ik wil nl. mijn uitlaat wat aanpassen. Maar mijn bochtje over de as is wat bruinig, en waarschijnlijk niet meer lasbaar.
Heb deze uitlaat zelf gemaakt, van voor tot achter 3" in diameter met 2 magnaflow open dempers erin. Hij heeft alleen wat liefde nodig na het lange stil staan. Hij ziet er erger uit op de foto dan in het echt

.
En een nieuwe set koppelingen voor in het differentieel, uit voorzorg vervang ik ze:
Topics: 289
ik vindt het wel spannend eigenlijk, ik heb al eens gezien hoeveel verschillende stukken afstel-gereedschap er nodig zijn om zo'n ding af te stellen...
Topics: 54
Dzzzjjjiezus, geweldig weer.
Groeten van Frans