Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De banaan
Yellow240 schreef:Het is geen 740 :lol: :wink:



Hee.
Groeten van Frans
Antwoord
Wat doe je als de temperatuur rond de 30 graden ligt? Juist, met twee man en twee ouwe hokken jezelf door een klein vestingsstadje manouvreren:

[Afbeelding: 485894_3220294109310_1325140051_32139761...9637_n.jpg]

Op de terugweg ook nog even een stoplichtsprintje gedaan, maar dat heb ik natuurlijk niet gewonnen :lol:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Heusden! (y)
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Stoplicht sprintje met een 240 ;-)......jeemig .....koop een golf met een petje Patrick ;-)
Volvo 244 DL 1974
Antwoord
Maar ik ben natuurlijk ook een extreme tunert. Dan moet je bij ieder stoplicht met een berg lawaai optrekken terwijl er dikke bass uit je subwoofah pompt. :lol:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Dat is nou eens een mooi gelijnde Amerikaan, Buick Riviera boattail.
Groeten van Frans
Antwoord
Zou dit veel vermogenswinst geven? Is het verschil tussen 1 en 2 carburateurs heel groot, en hoe gaat dit op mijn B230A passen? Ik weet dat 1 carburateur zoiezo op het B230K spruitstuk past.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Pastte die maar op m'n B230K: daar heb je toch een adapterplaat voor nodig om een Pierburg 2B5 of 2B7 te vervangen. En je kan het al raden: die adapterplaten schijnen nergens meer te krijgen zijn. Sad
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
groot hoor 48 voor een standaard blok..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Nou ja, ik heb niet veel verstand van carburateurs (helaas). Maar ik wil toch binnen nu en twee jaar een flinke vermogenswinst gaan pakken. Mijn doel is zo'n 180 pk, en dan is het afwegen wat het makkelijkst is. Een B230F+T of iets met carburateurs. Ik vrees dat het turboverhaal i.c.m. LPG wel lastig is. En ik heb het liefst zo min mogelijk elektronica in dat hok van me.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  de gele banaan; 245 uit 1976. jero 2 3.788 4 November 2010, 13:29
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)