18 April 2013, 21:02
Geloof me Laurens dat zo'n ouwe l*l als ik het geheel met je eens is, net zoals met sludge.
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983
Regeerakkoord: wegenbelasting voor oldtimers
|
18 April 2013, 21:02
Geloof me Laurens dat zo'n ouwe l*l als ik het geheel met je eens is, net zoals met sludge.
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983
18 April 2013, 21:03
Zullen de omkatters blij worden? Over een paar jaar worden 240-ers snel 40 jaar.
245 DL 1983
18 April 2013, 23:41
Ik vind het absoluut niet erg om te moeten betalen, maar dan moet het wel in het redelijke blijven, ik rijd met mijn golfje van 35 jaar oud 5500 km int jaar, waarvan 3000 km naar-in-van oostenrijk. Zou dit dan voor mij als 23 jarige nu ophouden? Mag ik mijn klassieker niet meer hebben omdat er teken op de hobby zitten, parasieten die alleen profiteren van het belasting voordeel? Nou het lijkt erop dat we het over 2 weken weten, ik mag alleen maar hopen dat er nog autoliefhebbers in de regering zitten.
18 April 2013, 23:48
Die zitten er gegarandeerd. Maar daarnaast zijn het nóg grotere geldliefhebbers..
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
19 April 2013, 06:58
DerkDuis schreef:Ik vind het absoluut niet erg om te moeten betalen, maar dan moet het wel in het redelijke blijven, ik rijd met mijn golfje van 35 jaar oud 5500 km int jaar, waarvan 3000 km naar-in-van oostenrijk. Zou dit dan voor mij als 23 jarige nu ophouden? Mag ik mijn klassieker niet meer hebben omdat er teken op de hobby zitten, parasieten die alleen profiteren van het belasting voordeel? Nou het lijkt erop dat we het over 2 weken weten, ik mag alleen maar hopen dat er nog autoliefhebbers in de regering zitten. Als het om de kilometers gaat, mag dan mijn 911 uit 98 ook belastingvrij zijn omdat ik daar 3000km mee rijd? En tuurlijk mag je je klassieker hebben, niemand houd je tegen behalve jezelf.
19 April 2013, 07:02
Ik vind het belachelijk dat men dagelijks met belastingvrije Volvo's op LPG rijden. Kun je gewoon niet maken. Koop gewoon allemaal netjes een 87-er of later en rij op benzine. Ik moet altijd weer het goede voorbeeld geven.
19 April 2013, 08:28
We kunnen niet allemaal zo'n puur hart hebben hè. Propz for teh Dirkmans!
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
19 April 2013, 11:58
Update comment regeling wegenbelasting met standpunt KNAC
http://www.oudevolvo.nl/blog/2013/04/17/...mment-5570 Gelijk hebben is niet gelijk krijgen. Ik denk dat ze de verkeerde strategie te pakken hebben.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
19 April 2013, 12:09
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 April 2013, 12:12 door BartWillem.)
Wat een slaapkoppen zijn het toch. WÃÃr komen ze met dat infantiele Fehac-rapportje aan. Dat CPL-rapport rammelt wel wat, maar dat van de Fehac rammelt uit alle kanten. Schattingen en aannames uit 2007 gebruiken en daar alle cijfers op baseren: hoe stom kan je zijn? In 2007 reden er nog geen diesels uit 1985/1986 rond (hooguit van 1982 en volgens de RDW zijn dat er niet heel veel). Om dan nog steeds hetzelfde standpunt vast te houden waarop de eerdere onderhandelingen zijn vastgelopen is gewoon echt oliedom.
Volgens mij hebben ze gewoon niet door dat ze nu moeten overleggen over de opties die er nu liggen en binnen die kaders het beste voorstel moeten doen, maar nee hoor. ![]()
19 April 2013, 14:23
Op zo'n moment vraag je je af wat voor mensen daar zitten bij die belangenverenigingen.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90 |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|