Vanochtend begonnen met de linker remmen. Maar toen:
[ATTACH=CONFIG]1927[/ATTACH]
rubbertjes gescheurd en zuigers vastgeroest. Dus meteen maar een setje gereviseerde gehaald
[ATTACH=CONFIG]1928[/ATTACH]
Hopen dat het een beetje droog blijft, dan kunnen die krengen erop
Dus dinsdag de nieuwe klauwen van een kleurtje voorzien
[ATTACH=CONFIG]1938[/ATTACH]
Eerste kerstdag de klauwen+blokjes+schijven erop geknald
[ATTACH=CONFIG]1939[/ATTACH]
En 's avonds na het kerstdiner nog even ontlucht
Wat zien ik?,onze ex!,leuk man
Wij hebben hier 3 jaar met veel plezier in gereden
Mooi, te zien dat hij bij een liefhebber
terecht is gekomen.
Je hebt er al leuke updates op zitten.
Veel veilige kilometers, en plezier ermee.
M'n 245Turbo heb ik nog ( gaat ook nie weg nie)
Grt. Erikhans
Erikhans schreef:Wat zien ik?,onze ex!,leuk man
Wij hebben hier 3 jaar met veel plezier in gereden
Mooi, te zien dat hij bij een liefhebber
terecht is gekomen.
Je hebt er al leuke updates op zitten.
Veel veilige kilometers, en plezier ermee.
M'n 245Turbo heb ik nog ( gaat ook nie weg nie)
Grt. Erikhans
Wat een toeval, Leuk! Veilige kilometers moeten zeker lukken met deze tank, en het plezier zit ook wel goed.
Goed om te lezen dat je in ieder geval een echte Volvo houd.
We hebben nu als daily-driver een V50 gekocht.
Rijdt wel hÃÃl anders, maar dat mag je niet met elkaar vergelijken.
Misschien zien we elkaar wel eens een keer.
Erikhans schreef:We hebben nu als daily-driver een V50 gekocht.
Rijdt wel hÃÃl anders, maar dat mag je niet met elkaar vergelijken.
Misschien zien we elkaar wel eens een keer.
Zo'n nieuwe Volvo lijkt me ook wel wat, maar voorlopig zit ik goed met de 244. We zullen elkaar niet snel tegenkomen, ik woon namelijk aan de andere kant van het land:wink:
Kleine update over de Volvo: Eerst 2000 km zitten erop zonder al te veel problemen. De remmen werken weer goed, remt weer als een beest. Wel werkt sinds een paar dagen m'n kachel ventilator niet meer, hoopte op een kapotte zekering. Zekeringenkast open getrokken en dacht er een gevonden te hebben die kapot was, die eruit getrokken (toen was ie ook echt kapot) en nu werken m'n klok&radio&binnenverlichting niet meer.:confused: verkeerde zekering dus. Morgen maar even verder zoeken naar de oorzaak en een nieuwe zekering erin stoppen
Oh,da's minder.
Dingen die ik in de jaren vervangen heb
zijn; distributie,waterpomp,spanrol, bougie's
kilometertellerkabel bij ong.155000 dacht ik.
Uitlaat vanaf spruitstuk is ong. 2 jaar geleden.
Koplampen zitten dacht ik 90/100 watt
lampen half jaar.
Geeft goed licht.
Klepspeling was 15000 km. Geleden goed.
Deze heeft wel geharde klepzittingen, dus
dat scheelt.
Laatste APK was 1 aandachtspunt,stuurkogel
rechts.