Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het is geel en het.. V1.2
...nou, de bende zit er op, morgen of zo aansluiten en zien of ie lopen wil, een paar jaar geleden was het bepaald geen succes..

[Afbeelding: DSC_0043_zpswjwqghhb.jpg]
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Bougies goed vast :tongue:
Ziet er in ieder geval erg mooi uit. Ken iemand die ook wel van die filterjes wil.:wink:
Niet gelijk het spaghettispruitstuk gemonteerd?
Antwoord
Wel nog even het rechtse dekseltje vastzetten van de K&N
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Dopski schreef:Bougies goed vast :tongue:
Ziet er in ieder geval erg mooi uit. Ken iemand die ook wel van die filterjes wil.:wink:
Niet gelijk het spaghettispruitstuk gemonteerd?
..prcies, ja dat zit nu wel.. ik wil ze eerst ens goed werkend hebben zodat ik na de kopwissel meteen kan draaien voor de nokkenas.. dan gaat idd het losse inlaatspruitstukje en de pasta erop.. denk ik.. moet best nog ff puzzelen.. afstellen op gehoor (slangetje is tot daar aan toe, maar de bi-metalen sproeier regelaar of hoe het heten mag staat nu basis afgesteld. Geen idee hoe ik daar verder mee aan de slag moet. Helemaal dicht en dan 2 1/2 slag terug..
Antwoord
Rob schreef:Wel nog even het rechtse dekseltje vastzetten van de K&N
..zit er nu alleen ff op tegen het stof.. moet ze ook nog uitspoelen en oliën.. oh ja.. ik zag net zo'n beugeltje zitten als in Felix' auto, voor de SU-slangetjes, met hetzelfde schroefje ook.. zou zomaar kunnen dat deze al 2 carbs oorspronkelijk gehad heeft, want zoiets plaats je niet zomaar op exact dezelfde plek.. In dat geval is het ook geen B20A.. dat zou dan op het typeplaatje te vinden moeten zijn..
Antwoord
Ja keurig hoor!

Had je die gasstangen ook nog liggen dan?

Ik hoop dat het gaat werken! Succes met afstellen.
Antwoord
frox schreef:Ja keurig hoor!

Had je die gasstangen ook nog liggen dan?

Ik hoop dat het gaat werken! Succes met afstellen.
..heb het hele set zo compleet van een auto geschroefd.. in Ermelo.. in 1986..
Antwoord
Jambon schreef:..zit er nu alleen ff op tegen het stof.. moet ze ook nog uitspoelen en oliën.. oh ja.. ik zag net zo'n beugeltje zitten als in Felix' auto, voor de SU-slangetjes, met hetzelfde schroefje ook.. zou zomaar kunnen dat deze al 2 carbs oorspronkelijk gehad heeft, want zoiets plaats je niet zomaar op exact dezelfde plek.. In dat geval is het ook geen B20A.. dat zou dan op het typeplaatje te vinden moeten zijn..
Oh ok ff proefpassen dus. Ik dacht dat de nieuwe kop (+pakking) nokkenas en de rest er al op zat.
Antwoord
Basis afstelling van beide carbu doe ik zo, de sproeiernaalden van beide zuigers gelijk plaatsen met het pas vlak van de zuiger, de sproeiers 3 mm indraaien tegenover het pas vlak van de carbu, de gasarmpjes van beide carbu afleggen en dan gaskleppen afstellen met de relantievijs op een opening van 005 mm. de gas armpjes weer aansluiten en afregelen zodat beide gaskleppen gelijk openen en sluiten en dan starten, dan nog even bijregelen .Als ergens geen valse lucht wordt aangezogen zou de motor goed moeten draaien.
Antwoord
Gaaf, Raymond.
Ik heb gisteren ook een TT4 gekocht voor de Amazon. de TT6 was mij toch te heftig, pas boven de 2000 rpm trekkracht, maar liep wel mooi voorbij de 6000. Hoe bevalt de setup? Afgelopen zaterdag bij de vermogensbankdag een Amazon gezien met 2100cc en TT4 en dubbele SU, 130pk op LPG en een prachtige koppelkromme!

Ik ga nu vooral richten op Koppel en dat verbeteren door dubbele Webers. Bijna alle spulletjes in huis. Alleen nog 'even' het binnenscherm verzagen zodat de luchtfilters beter passen. Door de lpg mengstukken wordt het nogal lang en groot.
Groeten, Boele
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het is geel en het.. Jambon 16 11.624 2 November 2014, 13:42
Laatste bericht: Jambon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)