30 April 2006, 10:15
Ziezo, gisteren mijn Super Polar bij Autoservice Savelkoul gehaald. Na een periode van drie weken.
Had een hele lijst van ditjes en datjes opgegeven.
Kernpunten waren:
ABS controle
Brandstofmeter repareren
Kilometerteller repareren
Geluiden achteras elimineren
ABS zou gewoon werken, (maar de controlelampjes doen het nog steeds niet! Niet naar gekeken :roll: )
Brandstofmeter werkt weer Jippie! kabelbreuk, dus een nieuwe getrokken
Kilometerteller, was niet te repareren, bij onderdelenlijn een vervanger in oproep. (Hoop dat er een goede uitkomt, die ook voor ABS geschikt is, wellicht is mijn ABS probleem dan ook opgelost???)
Geluiden achteras zijn weg! Lag niet aan de bussen en /of silentblocks maar aan de schokdempers!
:o
Na een kort maar stevig testritje blijft de temperatuurmeter ook netjes horizontaal staan boven de 120 km/h.
Bij een volgend verblijf bij autoservice Savelkoul zal de km teller worden vervangen, de stoelzitting worden vervangen en de ABS toch werkelijk weer moeten gaan weken volgens het boekje.
O ja, en dan moet ik hun er toch nog maar eens op wijzen dat ze het klokje moeten aansluiten want dat mocht ik zelf doen :oops:
(Tja @ Sander, zo zie je hier krijg ik ook te horen: "Zeur niet het rijdt toch......." maar om Principessa te verkopen? Nog niet!)
groet
Ruud
Had een hele lijst van ditjes en datjes opgegeven.
Kernpunten waren:
ABS controle
Brandstofmeter repareren
Kilometerteller repareren
Geluiden achteras elimineren
ABS zou gewoon werken, (maar de controlelampjes doen het nog steeds niet! Niet naar gekeken :roll: )
Brandstofmeter werkt weer Jippie! kabelbreuk, dus een nieuwe getrokken
Kilometerteller, was niet te repareren, bij onderdelenlijn een vervanger in oproep. (Hoop dat er een goede uitkomt, die ook voor ABS geschikt is, wellicht is mijn ABS probleem dan ook opgelost???)
Geluiden achteras zijn weg! Lag niet aan de bussen en /of silentblocks maar aan de schokdempers!
:o Na een kort maar stevig testritje blijft de temperatuurmeter ook netjes horizontaal staan boven de 120 km/h.
Bij een volgend verblijf bij autoservice Savelkoul zal de km teller worden vervangen, de stoelzitting worden vervangen en de ABS toch werkelijk weer moeten gaan weken volgens het boekje.
O ja, en dan moet ik hun er toch nog maar eens op wijzen dat ze het klokje moeten aansluiten want dat mocht ik zelf doen :oops:
(Tja @ Sander, zo zie je hier krijg ik ook te horen: "Zeur niet het rijdt toch......." maar om Principessa te verkopen? Nog niet!)
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)