Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het is geel en het.. V1.2
kop weet ik eerlijk gezegd niet meer, moet ik meten, als dat meetbaar is.. en 98 doe ik al, scheelt een hoop gepingel, plus nog een heel klein beetje aceton..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Bij een B20 kan je inderdaad de kophoogte meten. Er was sowieso een verschil tussen de B20A en B kop.
Antwoord
Als er aan de verbrandingsruimte is geslepen, wat veel gedaan wordt voor een betere swirl van de inlaat, dan neemt het volume toe, en de compressie ratio af. Gaat dan dus minder snel pingelen. De hoogte van de kop zegt dan dus niet meer zoveel.
Groeten, Boele
Antwoord
..koppie moet nog, wel een 'ergerlijk' dingetje herstelt, de vergrendeling van de passagiersgordel was stuk, is onveilig, dus een andere erin geschroefd, meteen een stekkertjes voor het waarschuwingslampje weer aangesloten, blijkt er ook nog een zoemer verstopt te zitten, van het kaliber 'lift overbelast, ik zit vast, bel de BW aub !'... Geen idee wat ergerlijker is.. nou ja, dan doe ik tenmiste m'n gordel om.. en het werkt allemaal nog..

[Afbeelding: image4_zpsfp3xucyl.jpg]

[Afbeelding: image3_zps9hloj5qe.jpg]

[Afbeelding: image2_zps4hjocbyv.jpg]
Antwoord
Zon pielzoemertje had ik ook op de verlichting van de 144 vroeger, soort schor kaboutertje.
Antwoord
Dopski schreef:Zon pielzoemertje had ik ook op de verlichting van de 144 vroeger, soort schor kaboutertje.
..ah, dat weet ik dan ook meteen..! (Edit) ik denk dan eigenlijk nog eerder aan een ST-tje..
Antwoord
Eindelijk de andere helft van m'n vertrouwde Lucas gevonden, vanmiddag ff gewisseld.. pingelt als een bezetene, stond ingesteld op een D-as.. op gevoel een stuk terug gezet, morgen verder horen. Ik heb er trouwens nu 95 in zitten, en na enkele weken op 98 te hebben gereden is het verschil duidelijk merkbaar.. maar goed, die liters Farvarten we er wel doorheen zondag, ff in Belgique of Dld tanken, is het zo weer over..

[Afbeelding: DSC_0562_zpsb9fip5x0.jpg]

[Afbeelding: DSC_0565_zpscl2w57pg.jpg]

[Afbeelding: DSC_0566_zpsldotobeo.jpg]

[Afbeelding: DSC_0568_zps1dsodtbf.jpg]

[Afbeelding: DSC_0567_zps5lmi2mno.jpg]

[Afbeelding: DSC_0563_zpsstebhswr.jpg]

[Afbeelding: DSC_0569_zps47o6sxep.jpg]

...maar weer gewoon met bindertjes op z'n plek gezet, heb geen zin in onnodige gaten..
Antwoord
...vanavond uitgezwaaid..

[Afbeelding: DSC_0101_zpsfjrgqshf.jpg]

[Afbeelding: DSC_0104_zpsvodjvei6.jpg]

[Afbeelding: DSC_0106_zps9pequzrs.jpg]
Antwoord
Jambon schreef:...vanavond uitgezwaaid..

Blijft ie behouden of worden er secondenwijzers van gemaakt. Zou wel zonde zijn als het laatste het geval is.
Antwoord
Madman schreef:Blijft ie behouden of worden er secondenwijzers van gemaakt. Zou wel zonde zijn als het laatste het geval is.
..hij zal binnen enkele maanden een nw APK hebben en krijg (op termijn) een FK onder de kap.. mooi vervolg voor deze Nederlander..
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het is geel en het.. Jambon 16 11.596 2 November 2014, 13:42
Laatste bericht: Jambon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)