16 October 2015, 10:10
Dag allen,
na 2 jaar rijplezier heeft de koppeling van mijn 850T5 het begeven en ik wil hem niet meer laten repareren omdat de kosten te hoog zijn en ik eigenlijk een 940 met trekhaak wil (die de 850 niet heeft).
Het maakt me niet uit dat de 940 trager is, ik ben geen sportieve rijder en ik rij maar 10.000-15.000 km/jaar
Nu is mijn vraag; waar moet ik specifiek op letten bij aanschaf van een 940?
Ik zit er over te denken om een goedkope aan te schaffen, bijvoorbeeld;
http://ww3.autoscout24.nl/classified/270...asrc=st|as
En dan voor lief te nemen dat ik bij mijn eigen vertrouwde garage nog een 1000 euro uitgeef voor noodzakelijke dingen (bijvoorbeeld nieuwe distributie of koppeling).
Is dit een juiste aanpak of zijn er redenen om dit niet te doen?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
groet,
Kees
na 2 jaar rijplezier heeft de koppeling van mijn 850T5 het begeven en ik wil hem niet meer laten repareren omdat de kosten te hoog zijn en ik eigenlijk een 940 met trekhaak wil (die de 850 niet heeft).
Het maakt me niet uit dat de 940 trager is, ik ben geen sportieve rijder en ik rij maar 10.000-15.000 km/jaar
Nu is mijn vraag; waar moet ik specifiek op letten bij aanschaf van een 940?
Ik zit er over te denken om een goedkope aan te schaffen, bijvoorbeeld;
http://ww3.autoscout24.nl/classified/270...asrc=st|as
En dan voor lief te nemen dat ik bij mijn eigen vertrouwde garage nog een 1000 euro uitgeef voor noodzakelijke dingen (bijvoorbeeld nieuwe distributie of koppeling).
Is dit een juiste aanpak of zijn er redenen om dit niet te doen?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
groet,
Kees


