Topics: 10
Hallo allemaal,
Klopt het dat ik voor elke post die ik op dit forum plaats, ik moet wachten tot een moderater het goedkeurd?
Alvast bedankt.
Topics: 52
Nee hoor. Alleen in het 'te koop' gedeelte volgens mij.
Vreemd, als ik in mijn eigen gestartte topic een post plaats krijg ik een melding dat het eerst goedgekeurd moet worden. M'n post is dan ook niet meteen zichtbaar maar in het vorige geval een dag later pas.
Ah via de ForumRunner App werkt het wel aan hierboven te zien, maar dus nog steeds niet in de reguliere browser
Topics: 163
Je bent een nieuwe gebruiker. Als je linkjes post wordt dat door de spamfilter gezien als SPAM, en moet je berichtje even in de wacht.
Topics: 163
Het is helaas een beetje omslachtige (ook voor de moderators), maar het is wel zo veilig.
Je bovenstaande berichtje heeft geen linkje, en je andere posts in dit topic ook niet dus die zijn wel direct zichtbaar.
Na een post of 10 is het volgens mij niet meer aan de orde.
Topics: 5
Het systeem werkt voor geen meter, had toen ik hier voor het eerst poste de neiging om er de brui aan te geven.
Topics: 52
Dopski schreef:Je bent een nieuwe gebruiker. Als je linkjes post wordt dat door de spamfilter gezien als SPAM, en moet je berichtje even in de wacht.
OW nooit geweten. Was nog niet toen ik me aanmeldde zeker. Gezien de historie met spam bots wel zo verstandig en begrijpelijk.
Topics: 17
Bassen schreef:Het systeem werkt voor geen meter, had toen ik hier voor het eerst poste de neiging om er de brui aan te geven.
Check!