Mijn ervaring met autohandel is dat ze absoluut niks beweren wat niet klopt, en voor de rest jou laten uitzoeken hoe het zit. Onze hebberigheid en het feit dat we er 200 km voor gereden hebben om hun roestbak te bekijken doen de rest:-) Bij deze staat: met LPG installatie (nog als benzine op kenteken) en dat is t.
Techniek in de 240? Die is vrij algemeen voor jaren 70-80 auto's. Volvo maakte de koets, de kale motor en de bak, alle andere onderdelen komen van leveranciers als Bosch, Saint Gobain, Mahle, Nokian, Bulten, Dana, Elektrolux, en ga maar door.
Haynes is een praktische samenvatting van alle Volvo documentatie, hun opvatting over ethiek is Installation is the reverse of removal. Je kan alle Volvo Greenbooks gaan opzoeken op www.scribd bijvoorbeeld, op deze site staan er al een berg in het Engelska: http://www.240.se/ Voor carburateurs is TP11740 onmisbaar.
Techniek in de 240? Die is vrij algemeen voor jaren 70-80 auto's. Volvo maakte de koets, de kale motor en de bak, alle andere onderdelen komen van leveranciers als Bosch, Saint Gobain, Mahle, Nokian, Bulten, Dana, Elektrolux, en ga maar door.
Haynes is een praktische samenvatting van alle Volvo documentatie, hun opvatting over ethiek is Installation is the reverse of removal. Je kan alle Volvo Greenbooks gaan opzoeken op www.scribd bijvoorbeeld, op deze site staan er al een berg in het Engelska: http://www.240.se/ Voor carburateurs is TP11740 onmisbaar.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969