Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prijsje gewonnen...
Ik ga d'r niet van uit, maar kan het ook niet zien: restant van het onderdelenmagazijn ligt er in :lol: . Zit nog wel een redelijk strakke achterklep op (oud type Tongue )...
Antwoord
toevallig kleur 177?????
mijn deuren zijn verschwunden*(_&$%) :roll: :roll: :roll:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Hier trouwens waar die gebroken as vandaan komt :badgrin: !
Antwoord
jammer van de bekleding...

Was wel een dagje hoe rij ik m'n 4wd naar de gallemiezen met die caravans - dat soort dingen zou ik niet met de RAV gaan doen. Dan is de restwaarde na een jaar toch wat minder dan je geschatte 35000 Big Grin
Antwoord
Oh dit is 'm trouwens; ik heb 'm gisteravond pas opgehaald, omdat het kenteken er bij de officiële uitreiking nog niet was :? . Vanavond ff nieuwe fotootjes maken:

[Afbeelding: img1297ht3.jpg]

Rijdt overigens best, 177Pk en 400Nm (!) 8) !
Antwoord
Gefeli!!! 8)
kreeg je de indiaan erbij?? :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Onwijs gaaf ! Meer foto's Dick! En ook MET modder! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
PP schreef:kreeg je de indiaan erbij?? :lol:
Die staat bij ons achter Big Grin !

Meer foto's komen (maar om nu met 170 km op de klok vol de modder in te duiken :? ...)!
Antwoord
Sjesus, strakke bak man !!

400 NM, dan heb je niet te klagen volges mij :lol:
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord
Idd; nieuwe 2.7 TDI bijv. 'doet' 180 PK en 380 Nm :badgrin:
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)