24 September 2006, 22:48
dit alles onder het mom,"kijk nou toch eens
45 1993,v70 awd 97
|
aanraders Ebay/Marktplaats enz. Deel IX
|
|
25 September 2006, 10:04
Weet je zeker dat de platen illegaal zijn, Jos? Want dan zijn die op mijn caravan het ook, maar daar zit wel zo'n keurmerk op...
25 September 2006, 10:10
geestschrijver schreef:Weet je zeker dat de platen illegaal zijn, Jos? Want dan zijn die op mijn caravan het ook, maar daar zit wel zo'n keurmerk op... Die platen mogen alleen gebruikt worden op kentekens van voor 1978 meen ik. Jouw en ook mijn Constructam hebben een kenteken van voor 1978 dus legaal :wink:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
25 September 2006, 12:22
geestschrijver schreef:Weet je zeker dat de platen illegaal zijn, Jos? Want dan zijn die op mijn caravan het ook, maar daar zit wel zo'n keurmerk op... Hoe het met caravans zit weet ik eerlijk gezegd niet. Dat zal best wel eens af kunnen wijken van de regels mbt auto's. Wat deze auto betreft: zo te zien zit er een nieuw kenteken op omdat ie ingevoerd is. Nu heeft de RDW wel bepaalde nummers gereserveerd voor blauwe platen op ingevoerde oldtimers (die je tegen betaling aan kan vragen),maar aan het kentekennummer te zien heeft deze auto niet zo'n nummer uit die speciaal gereserveerde serie.
25 September 2006, 12:41
Ik dacht altijd dat de voertuigen van voor 1978 moesten zijn en dat er maar twee letters in het kenteken mochten zitten, maar doordat ik voor het 'stotterkenteken' van de caravan (1971, maar wel WG-JF-88 ofzo) gewoon legaal een blauwe plaat kon krijgen, ben ik gaan twijfelen...
25 September 2006, 14:04
jos schreef:Nu heeft de RDW wel bepaalde nummers gereserveerd voor blauwe platen op ingevoerde oldtimers (die je tegen betaling aan kan vragen),maar aan het kentekennummer te zien heeft deze auto niet zo'n nummer uit die speciaal gereserveerde serie. Dat zijn de ..-YA.. en ..-YB.. nummers.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
25 September 2006, 14:07
geestschrijver schreef:Ik dacht altijd dat de voertuigen van voor 1978 moesten zijn en dat er maar twee letters in het kenteken mochten zitten, maar doordat ik voor het 'stotterkenteken' van de caravan (1971, maar wel WG-JF-88 ofzo) gewoon legaal een blauwe plaat kon krijgen, ben ik gaan twijfelen... Dan is jouw caravan kenteken waarschijnlijk afgegeven na 1978? Die van mij uit 1969 heeft netjes 2 letters - 4 cijfers. Het fotootje is overigens nog met de oude gele GAIK plaat. Tegenwoordig in mooi donkerblauw :!:
25 September 2006, 14:09
He Geestschrijver, als die Comet 5 de deur uit moet bij jou laat mij het dan even weten, ik ben op zoek naar een Comet 5.
De Coral 1 die we hebben gaat dan weg.....
25 September 2006, 15:10
Het kenteken is van precies vier jaar geleden, ik heb hem toen door de rdw moeten laten keuren omdat hij niet geregistreerd stond.
We zullen vermoedelijk op z'n vroegst komend voorjaar beslissen of het ding weg moet of niet, maar ik zal tegen die tijd aan je denken...
26 September 2006, 11:24
Voor weinig
![]() Standkachel dus niet krabben deze winter, en het genot van een prv6. http://www.speurders.nl/caravansenkamper...amper.html Iemand al wel eens vaker zoiets gezien, ik in ieder geval niet.
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|