Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aanraders Ebay/Marktplaats enz. deel X
Zocht iemand een turbo 244; geboden bedragen vallen tot noch toe mee...
http://www.kapaza.be/detail/3839480/Volvo_turbo.html
Zojuist geboden :roll: 8) :lol: Bedankt voor de tip!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
en nog een keer 8) :lol:
Hatsee Big Grin
Ik wil de pret niet drukken, maar bij een betere inspectie van de foto's is er precies toch wat loos met de koplamp rechtsvoor. (hij komt vóór de gril uit, hoewel de linkerkoplamp schuiner lijkt en er toch achterblijft; het lijkt wel zo'n onmogelijke tekening waar je wel eens posters van ziet???)
Of gewoon gezichtsbedrog?
Kan ook gewoon een verkeerd model lamp zijn natuurlijk, maar ik zou toch wat meer fotokes van die kant opvragen.
Nou ja, er wordt toch sowieso meer op geboden dan 700 euro en ik heb de beste man al foto's en een hoop info gevraagd.
Gandalf schreef:Ik wil de pret niet drukken, maar bij een betere inspectie van de foto's is er precies toch wat loos met de koplamp rechtsvoor. (hij komt vóór de gril uit, hoewel de linkerkoplamp schuiner lijkt en er toch achterblijft; het lijkt wel zo'n onmogelijke tekening waar je wel eens posters van ziet???)
Of gewoon gezichtsbedrog?
Kan ook gewoon een verkeerd model lamp zijn natuurlijk, maar ik zou toch wat meer fotokes van die kant opvragen.

volgens mij is gewoon de grille aan de onderkant naar binnen gedrukt..
grille staat er volgens mij gewoon los in.

Wat mij dan wel opvalt aan de foto's

Kijk eens naar de motorruimte op de foto. Daar zie je (volgens mij)pas echt dat het een auto betreft die goed is. Alles is netjes, behalve dan t stof. Mij valt namelijk altijd op dat de stalen leidingen van de injectie meestal maar een beetje krom en lelijk lopen na een paar ton-km. Soms bijeengehouden met tie-wraps enz. Bij deze auto is dat niet het geval en lopen ze nog keurig recht. Het zegt niet alles natuurlijk, maar het geeft me een bepaalde indruk.

Helaas ben ik al 2 keer overboden. Dus ik denk dat ik het bijltje er bij neer gooi. Wie is er dan echt serieus in de race? lj_dekker??
Nou ja, ten eerste zeggen foto's eigenlijk niets. Op een foto zie je nog niet een fractie van als je hetzelfde in het echt 'live' bekijkt. Dus sowieso, ook al heb ik een hoop info van de verkoper, eerst wil ik de auto zien voor ik een auto koop. Maar als ie mij nu op belt en zegt dat ie voor 700 pleuro verkocht is, nou ja dan.. Big Grin
toch is het wel een auto waarvan het bezittten van een goed en gaaf exemplaar met de dag uitzonderlijker wordt, en een heel aangenaam rijdende auto.Slechte lak vind ik geen ramp, als ie al jaren droog en stoffig staat te worden is er in die periode in elk geval geen echt roestproces gaande geweest.Kan best een goede basis zijn, die auto
45 1993,v70 awd 97

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ebay/marktplaats enz> deel XVIII.. p245 2.481 1.719.978 24 September 2025, 14:22
Laatste bericht: Volvo240
  Afraders Ebay / Marktplaats Harry 1.371 860.341 3 April 2023, 20:43
Laatste bericht: Kogelman
  Bijzondere/vreemde/grappige advertenties op Marktplaats/Ebay etc. jos245 1.564 1.105.513 22 November 2021, 10:45
Laatste bericht: Rob
  Marktplaats... st€€ds commercieler Dopski 7 11.231 14 February 2016, 15:34
Laatste bericht: Dopski
  144 op Marktplaats simplicity 1 3.538 1 July 2013, 12:46
Laatste bericht: Dopski
  Ebay/marktplaats enz> deel XVI.. TheSaint77 637 282.854 15 August 2009, 21:03
Laatste bericht: Bazis
  Ebay/marktplaats enz> deel XV..and still counting.. TheSaint77 482 258.442 8 December 2008, 21:19
Laatste bericht: TheSaint77
  PP's 740 Turbo op eBay PP! 8 8.716 20 March 2008, 01:12
Laatste bericht: Jelmar
  Ebay/marktplaats enz> deel XIV inmiddels PP! 271 150.351 23 January 2008, 14:27
Laatste bericht: TheSaint77
  20 pk extra voor 5,50 euro? Gezien op EBAY 240 GLT Aut 4 5.802 3 November 2007, 12:13
Laatste bericht: Jw240

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)