Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
v40jlt4 nu ook 940jllpt en inmiddels 940jlhpt
Jelmar schreef:standaard prijs voor bolt-on spacers hoor. (voor zover ik weet dan ???)
..

HAHA, foutje aan mijn kant, ik dacht dat je het over de bosch lsu4.2 had.

Die prijs van Marc ken ik idd en het lijkt niet echt goedkoper te kunnen. Waarschijnlijk ga ik ze wel halen.
Passen dan alle ET43 850/v70/s60 wielen?

W.b. de walbro, op s40concepts hebben behoorlijk wat mensen de s/v40 pomp vervangen door een walbro 340/341 of 342 en ze zijn allemaal blij (ik ook). Enige punt van kritiek, hij zoemt iets harder dat de originele pomp.
Antwoord
met die spacers passen bijna alle wielen, behalve de nieuwe serie wielen (o.a. C30) die hebben een andere grote naafgat.

Antwoord
Eindelijk nieuwe wielekens gevonden:

[Afbeelding: t_polarism_6c9d3ed.jpg]

Inmiddels ook de accu mogen vervangen, auto-tje startte helemaal niet meer (op de avond waarop ik de wielen wilde gaan ophalen natuurlijk).

En nog een met de V40 ervoor:

[Afbeelding: t_940V40m_c1caeab.jpg]
Antwoord
En vlak na deze wielen-update toch maar besloten de auto te verkopen. Word te gek, 3 auto's (en mijn vrouw wil toch in haar Corolla blijven rijden):

http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...icseen#new
Antwoord
jammer...mooie kar dit. Als ik nou mn 245 turbo verkoop.... :Smile
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ik wil je velgen! ;D
je mag me altijd mailen op borisduijndam @ hotmail.com , enne had je ook al via de vereniging een PB gestuurd Wink
Ik kan nog 16" hydra's in zgan staat en redelijke banden erbij leveren!
Antwoord
v40jlt4 schreef:.......Word te gek, 3 auto's (en mijn vrouw wil toch in haar Corolla blijven rijden):
och, heb er 5, EN woon nog eens hartje A'dam( PARKEERVERGUNNING!!!, MAG ER MAAR 1 PER HUISHOUDEN ;D ;D ;D ;D ;D)
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
ik heb ook eventjes geantwoord in andere topic.

zijn die wielen soms bij sweden-parts.nl vandaan?
Antwoord
Ik zit eens na te denken. Sleutelen aan de auto lukt niet zoals ik het wil omdat ik geen garage heb. Maar mijn grootste issue is dat ik aan het blok wil sleutelen. Andere drijfstangen, wel of niet 16V, andere turbo, nokkenas, etc.

Mijn schuur is wel groot zat. Als ik nu eens alleen het blok eruit laat halen en in mijn schuur zet en rustig aan ga werken, dan moet dat lukken.

Maar hoe krijg ik dat blok eruit? Hoelang duurt zoiets?
Is dit een realistisch plan of een irreele laatste stro-halm.
(gisteren weer eens rondgereden in de 940 en vind het eigenlijk zonde om 'm weg te doen, die bak rijdt veel te fijn :-\ )
Antwoord
motortakel & motorbok kopen en je bent in business!

Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Alweer een 240 gekocht. De 4e 240 inmiddels Gideon 27 12.178 20 March 2008, 21:45
Laatste bericht: Gideon
  De man met de starterstatus (inmiddels geen status meer...) geestschrijver 10 10.120 29 October 2005, 18:27
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)