Topics: 31
Ik heb net het verhaal gelezen...echt balen...
Als je nog geen ruilmotor hebt heb ik nog wel eentje: 2.0i uit een 740 met slechts 98000km op de teller (nee niet teruggedraaid)
Is ook in België dus als je interesse hebt stuur maar een mailtje naar
reijnensander@telenet.be
245 GL => B230F aka De Rooie
Topics: 52
simplicity schreef:Als je nog geen ruilmotor hebt heb ik nog wel eentje: 2.0i uit een 740
Dat zal er waarschijnlijk eentje moeten worden die Ã
cht in een 240 heeft gezeten... toch, Ruud?
Waardeloos dat je zoveel problemen hebt met je 240. Ik heb met mijn grijze ook mijn deel gehad, maar dat heeft me uiteindelijk meer ergernis opgeleverd dan kosten (nou ja, op die paar jaar van m'n leven dan...) Mijn Volvo en ik zijn alleen maar sterker uit de strijd gekomen, ik hoop dat dat voor jullie ook geldt!
Topics: 26
Volvo for life, toch Rob?
Sterke met alles Ruud.
Topics: 52
volvorider schreef:Volvo for life, toch Rob?
Paul, zolang ik de postcodekanjer niet win zou dat best eens kunnen!
Topics: 38
simplicity schreef:Ik heb net het verhaal gelezen...echt balen...
Als je nog geen ruilmotor hebt heb ik nog wel eentje: 2.0i uit een 740 met slechts 98000km op de teller (nee niet teruggedraaid)
Is ook in België dus als je interesse hebt stuur maar een mailtje naar reijnensander@telenet.be
He Sander bedankt voor je aanbod, heb echter al via Volvo kallen een ruilmotor bestelt. Hij plaatst het ding ook, want daar heb ik de tijd en kennis toch niet voor.
Maar even nog wat anders, moet ik mijn Volvo na plaatsing opnieuw laten keuren of is het enkel een administratieve actie. ik vind er niks van op de autokeuringspagina's en op mailtjes met die vraag krijg ik geen antwoord.
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
volvorider schreef:Volvo for life, toch Rob?
Sterke met alles Ruud.
Thanks
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 36
Ik zou gewoon lekker mijn mond houden. Of kijken ze tijdens de keuring naar het motornummer ???
Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Topics: 31
Als ze er naar zouden kijken (wat ik betwijfel) kan je de slijpschijf met een schuurschijf er wel per ongeluk overheen laten gaan wat vuile olie met een beetje zand erover en je weet van niks
245 GL => B230F aka De Rooie
simplicity schreef:Als ze er naar zouden kijken (wat ik betwijfel) kan je de slijpschijf met een schuurschijf er wel per ongeluk overheen laten gaan wat vuile olie met een beetje zand erover en je weet van niks 
Dat zou een optie zijn waar ik evenwel geen genoegen mee zou nemen, bovendien was het zichtbaar ingevreten in het motorblok en da's al snel teveel voor het afslijpen met een tol.
groetjes
Ruud
Topics: 43
Volvo rijden is leuk en het houdt je van de straat. Er is altijd wel wat om onze auto's te doen. Ofwel, we maken de auto mooi (interieur en exterieur), ofwel, we praten over de olie, brandstof en antilekkage-middeltjes die we erin gooien, ofwel, we vervangen onderdelen en repareren onze volvo, ofwel, we praten dit alles bij op een forum. Kortom, de volvo kan ons leven aardig gaan bepalen. En als we een volvo hebben, struinen we ook nog vaak het internet af naar onderdelen of nog een volvo. Ja, "Volvo for life" gaat bij sommigen erg diep.
Volvo 740 tic '84.