Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn 245 Turbo [UPDATED 1-10-2011]
Ik was vorige week nog in capelle Wink nog onder die garage een burnoutje gedaan, bij de terp haha
hehe zeer bekend.
Lekker verwarmd parkeren daarin de winter Big Grin
In het Hitlandbos heb je ook plek zat om wat rubber neer te leggen (groteverlaten parkeerplaatsen)
Heerlijk zo'n dagje lekker klussen!

Die verpulverde isolatie zul je wel meer tegenkomen in je motorruimte :-\
Kijk alle draden goed na en bij twijfel: trek een nieuwe!!
Kan je veel ellende besparen.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
hey gaan we nu Saints topic vervuilen?? ;D 8)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Peter Timmer schreef:Heerlijk zo'n dagje lekker klussen!

Die verpulverde isolatie zul je wel meer tegenkomen in je motorruimte :-\
Kijk alle draden goed na en bij twijfel: trek een nieuwe!!
Kan je veel ellende besparen.

Jip. Die van de dynamo moet ik nog eens grondig inspecteren. Als ik nu (met nieuwe accu) het licht aan zet en het knipperlicht aan zet dan zie je zachtjes sommige lampjes in t dash meeknipperen. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Ziet er mooit uit zo hoor!
Vlgs mij heb je je iets teveel zorgen gemaakt om de zooi onder de kopbouten, maar kan zeker geen kwaad zo.

Die draden is inderdaad niet best en ziet er bekend uit. Alles vernieuwen zou ik zeggen en dan gelijk de MS draden trekken en de K-Jet draden laten vervallen (dan blijft er weinig over vanuit je orig. kabelboom vlgs mij).

De carterventilatie ziet er vlgs mij bij mij anders uit (hol doosje met wit filtertje dat je kan vervangen), maar weet het niet zeker. Ik weet alleen dat ik 'm makkelijk uitelkaar kon halen om het filtertje te vervangen. BIj jou niet?
@dop; hitlandbos zegt me niks eigenlijk :-[

@saint; niet zeuren over vervuiling!! ik als assistent modder-eter keur het goed ;D

Gelukkig ziet je MS kabelboom er als nieuw uit !
Ticcie schreef:Ziet er mooit uit zo hoor!
Vlgs mij heb je je iets teveel zorgen gemaakt om de zooi onder de kopbouten, maar kan zeker geen kwaad zo.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee. En ik heb echt ECHT een hekel aan afbrekende bouten en tapeinden! >Sad

Ticcie schreef:Die draden is inderdaad niet best en ziet er bekend uit. Alles vernieuwen zou ik zeggen en dan gelijk de MS draden trekken en de K-Jet draden laten vervallen (dan blijft er weinig over vanuit je orig. kabelboom vlgs mij).

Denk ik ook. Maar dat moet ik ff met mn electriciën bekijken. Die weet daar meer van denk ik. Voor mij is het nu nog spaghetti. (en bedorven spaghetti ook nog!)

Ticcie schreef:De carterventilatie ziet er vlgs mij bij mij anders uit (hol doosje met wit filtertje dat je kan vervangen), maar weet het niet zeker. Ik weet alleen dat ik 'm makkelijk uitelkaar kon halen om het filtertje te vervangen. BIj jou niet?

Zelfde maar onder dat doppie wat jij zegt zit deze doos. Kan niet anders. En die heb ik er ook nog eens afgehaald.
Jelmar schreef:Gelukkig ziet je MS kabelboom er als nieuw uit !

Zie hier en watertand:
[Afbeelding: dscf0369dk9.th.jpg]
nja ik neem nog een pilsie als je het nie erg vind ;D ik laat de spaghetti ff staan.

Morgen de V6 spaghetti van JoostV6 maar 'even' bekijken, en poging doen tot fatsoeneren. ;D

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Voorstellen : De Turbo Intercooler Kogelman 3 1.123 7 June 2024, 18:14
Laatste bericht: Kogelman
  Mijn Volvo 244 GL '81 en 240 DL '83 Arjan. 359 234.411 12 March 2023, 16:12
Laatste bericht: Marc1970
  Ik en mijn nieuwe oude 244 1980 luukv47 5 3.817 15 May 2022, 10:25
Laatste bericht: skidje
  Even voorstellen 240 Turbo Brick Japster 2 2.663 16 August 2021, 08:49
Laatste bericht: Yezzz
  amazon turbo edwin 184 153.467 27 January 2021, 23:09
Laatste bericht: edwin
  Pontiac astre Turbo project Joey 3 3.232 21 November 2020, 01:33
Laatste bericht: Dopski
  Mijn Volvo 144 '74 voor school/werk verkeer easy rider 16 17.109 23 June 2020, 19:15
Laatste bericht: easy rider
  Mijn Volvo 242 turbo Volvo 142 B23 279 200.055 28 October 2019, 13:47
Laatste bericht: EduardW
  Mijn Volvo 240 (Principessa) ruuds70 145 114.856 28 May 2019, 08:10
Laatste bericht: edwin
  ik en mijn 244 koert4 76 64.521 15 April 2019, 02:24
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)