Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eindelijk een garage!
Die roosters op je oprit vind ik wel slim met al die sneeuw daar.
Al met al word het een waar sleutelparadijsje!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
nico_v schreef:Henqui, ik weet niet of we daar tijd voor hebben Sad
zie maar ... ik ben er vanaf de 23e trouwens.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Update dan maar? Smile

Vorig weekend was hij eindelijk klaar!
[Afbeelding: img_4415.jpg]

De 265 kreeg de eer Smile
[Afbeelding: img_4404.jpg]
[Afbeelding: img_4405.jpg]

En daar staan ze dan
[Afbeelding: img_4408.jpg]
[Afbeelding: img_4413.jpg]

Ik ben nu de boel een beetje op aan het knappen daar binnen. Zorgen dat alle TL buizen het doen, gaten dichtmaken, verven enzo.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
Antwoord
Het word echt een sleutel paleisje daar!
Antwoord
Ik heb hier alleen maar een woord voor JALOERS!!!!!!!
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
Mooie garage, kwam er ook iets van een put in (neem aan dat een brug niet gaat ivm de hoogte)?
Antwoord
super mooi man! Een brug zou misschien net kunnen zo van de foto's ingeschat. Of je neemt zo'n gekke kantelbrug waarmee je je auto op zn zijkant kan rollen. Ook wel eens handig.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ik zit wel over een brug te denken, maar ik zal eerst maar eens goed opmeten hoe hoog het dak eigenlijk is. Volgens mij is het een meter of 4 op het hoogste punt dus dan zou het misschien net gaan. Een put zal niet meevallen, iig niet iets waar ik zin in heb.
Antwoord
Wat nieuwe foto's, ik heb vandaag wat geverfd..

Om te beginnen de muur bij de deur.
[Afbeelding: img_4431.jpg]

Vervolgens begon ik met de rode rand die door de hele hal gaat. Wit is beter Smile Op de foto heb ik het voorste stuk 1 keer geverfd, de verf dekt niet al te goed zoals te zien is..
[Afbeelding: img_4428.jpg]
Maar een paar uur later zaten er 3 lagen op en begon het ergens op te lijken. Ik doe er morgen nog een laagje op, en daarna de hele muur nog een keer.
[Afbeelding: img_4444.jpg]

En dan had ik nog een groot gat in het dak, er heeft daar een soort van schoorsteen gezeten. Ik had geen zin om de hele plaat te vervangen dus ik schroefde een nieuwe plaat over het gat heen. Of 2 nieuwe platen eigenlijk, dat was alles wat ik had, de dichstbijzijnde bouwmaterialenwinkel zit hier 50 km vandaan en ook daar had ik geen zin in. Kan altijd nog, zeg ik dan maar.
[Afbeelding: img_4426.jpg]
Een likje verf er op en het zag er gelijk al een stuk beter uit. Ook hier moet nog een laag overheen, en het achterste deel moet uiteraard nog.
[Afbeelding: img_4445.jpg]

Ik wil ook even mijn fantastische stereo laten zien. Een 30 jaar oude Philips versterker, Pink Floyd's Dark Side of the Moon op de platenspeler heb ik oneindig vaak gespeeld via dit ding in mijn jeugdige jaren (ben net 29 geworden)! De speakers zijn toevallig ook Philips en kostten me maar liefst 3 euro per stuk. En ze klinken prima, zeker voor dat geld Smile
[Afbeelding: img_4446.jpg]

En verder zit ik er over te denken om deze muur te slopen, want die zit eigenlijk alleen maar in de weg. Het is geen dragende muur, iemand heeft hem er later in gezet. De vloer gaat er namelijk gewoon onder door.
[Afbeelding: img_4430.jpg]

Dat was het weer voor vandaag!
Antwoord
Die muur kun je volgens mij idd gewoon slopen, want de ondersteuning van de dakkonstructie staat er een goede meter voor.

En die brug,...... je zou ook en peotsbrug kunnen overwegen. Die gaat niet zo hoog als een normale brug, dus je hebt niet zoveel hoogte nodig, Maar het sleutelt toch wel lekkerder als de auto wat hoger staat.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)