Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 240 Super Polar (Principessa)
Citaat:Volvo rijden is leuk en het houdt je van de straat. Er is altijd wel wat om onze auto's te doen. Ofwel, we maken de auto mooi (interieur en exterieur), ofwel, we praten over de olie, brandstof en antilekkage-middeltjes die we erin gooien, ofwel, we vervangen onderdelen en repareren onze volvo, ofwel, we praten dit alles bij op een forum. Kortom, de volvo kan ons leven aardig gaan bepalen. En als we een volvo hebben, struinen we ook nog vaak het internet af naar onderdelen of nog een volvo. Ja, "Volvo for life" gaat bij sommigen erg diep.

Of een derde of een vierde... nu zijn ze nog betaalbaar wacht maar over een jaar of tien, kassa kassa!!!
245 GL => B230F  aka De Rooie

simplicity schreef:Of een derde of een vierde... nu zijn ze nog betaalbaar wacht maar over een jaar of tien, kassa kassa!!!

Dan ga je je volvo's verkopen?
Volvo 740 tic '84.
Citaat:Dan ga je je volvo's verkopen?

In ieder geval wel voor een leuk prijsje verhuren en ach ja als ik het tienvoudige ervoor kan krijgen Tongue... wie weet

simplicity schreef:
Citaat:Dan ga je je volvo's verkopen?

In ieder geval wel voor een leuk prijsje verhuren en ach ja als ik het tienvoudige ervoor kan krijgen Tongue... wie weet

en dan ...wat koop je dan? Mercedes?? :-\ :'( :-X
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Citaat:Citaat

In ieder geval wel voor een leuk prijsje verhuren en ach ja als ik het tienvoudige ervoor kan krijgen ... wie weet

en dan ...wat koop je dan? Mercedes??

Mercedes??? nie never nooit... nee men weet niet wat men over 10 jaar doet he maar het plaatje verhuur is voor m'n 262C (en in de toekomst ook andere) wel interresant...maar we zijn de topic van de Principessa aan het vervuilen Wink

simplicity schreef:
Citaat:Citaat

In ieder geval wel voor een leuk prijsje verhuren en ach ja als ik het tienvoudige ervoor kan krijgen ... wie weet

en dan ...wat koop je dan? Mercedes??

Mercedes??? nie never nooit... nee men weet niet wat men over 10 jaar doet he maar het plaatje verhuur is voor m'n 262C (en in de toekomst ook andere) wel interresant...maar we zijn de topic van de Principessa aan het vervuilen Wink

Zeker als je het over sterren gaat hebben ja Wink daarin volgen we Peter Timmer

Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Met dank Tongue
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Vandaag zou ik haar gaan halen, heeft wel wat een nieuwe motor, nieuwe radiator, nieuwe schakelpook knop, maar naar een kort ritje heb ik toch teruggebracht, want je zult het werkelijk niet geloven;
Op dezelfde plek waar zij in het rood stond met de oude motor stond de wijzer nu ook weer vrolijk ver tegen het rood. :-X

Ik heb eerst eens om me heen gekeken of er iets als candidcamera was te zien.

Airco uit, verwarming vol aan en de wijzer bleef lekker hoog staan en na een aanzienlijke tijd zakte de wijzer weer tot onder de helft. om na weer een kilometertje of twee de weg naar het rood te hervatten. Gelukkig was ik toen alweer ver bij de garage. Ook bij een aansluitende testrit met de chefwerkplaats gaf een in zijn ogen te hoge stand van de wijzer aan.

Morgen zou het dan weer wel opgelost zijn. Men denkt aan de temperatuurvoeler in het motorblok en de thermostaat. Veel meer smaken zijn er overigens niet want de rest is nieuw en bovendien bleek bij temperatuurmetingen op het blok, radiator en slangen niks afwijkend te zijn.

We wachten maar weer af.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
metertje zelf kan ook wel eens de oorzaak zijn ;D ;D, zo rijd ik al een jaar met roodoplichtend dashboard vanwege"koelproblemen"in de Samba, terwijl er werkelijk niets aan de hand is, temp normaal, koelvloeistof ok, olie ok, leidingen ok, termostaat ok, druk ok.
ligt gewoon aan het dashboard Wink
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Zou best kunnen PP, neemt allemaal niet weg dat je als volvodealer zo een auto met originele ruilmotor niet aflevert. Kortom Sad Sad Sad >Sad :o :o :'( :-X

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Eerste Volvo IVARIO 45 6.798 21 May 2025, 00:57
Laatste bericht: IVARIO
  Even voorstellen: Volvo 340 van Wout Wout_Holsbeek 5 659 17 April 2025, 21:00
Laatste bericht: BartJu
  Voorstellen: Volvo 245 1976 Kogelman 19 5.672 2 April 2024, 17:05
Laatste bericht: IVARIO
  voorstellen volvo 240 1983 dafshooter 1 1.170 26 February 2024, 13:40
Laatste bericht: Rob
  Mijn Volvo 244 GL '81 en 240 DL '83 Arjan. 359 234.431 12 March 2023, 16:12
Laatste bericht: Marc1970
  Eerste Volvo V70D4204T5 3 2.256 16 December 2022, 22:39
Laatste bericht: Kogelman
  Volvo 240 1984 - B230FK - M90 - 16T - LH2.4 jhilverda 49 68.863 22 October 2022, 21:09
Laatste bericht: volvo144
  eigenaar volvo 245 1979 HenkMar 245 5 4.151 31 July 2022, 14:10
Laatste bericht: pepijnwk
Big Grin Volvo 940 2.3 i Polar LPT Bacchus 1 2.050 3 January 2022, 15:40
Laatste bericht: Marc1970
  Voorstellen met volvo 265 Wouter265 1 2.507 18 July 2021, 08:48
Laatste bericht: pepijnwk

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)