9 October 2007, 16:04
je hebt echt niet veel te doen, wel???? ;D ;D ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
|
Mijn 245 Turbo [UPDATED 1-10-2011]
|
|
9 October 2007, 16:04
je hebt echt niet veel te doen, wel???? ;D ;D ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
9 October 2007, 16:22
helaas niet. 8)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
10 October 2007, 12:29
Waar teken je mee? Solid Works? Catia?
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
10 October 2007, 13:04
Zwarte Flirt schreef:Waar teken je mee? Solid Works? Catia?Dit is in SolidWorks gemaakt. Maar ik kan t ook in Pro-Engineer zetten mocht ik dat willen. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
10 October 2007, 17:35
Het was zuiver technische belangstelling, ik heb een aantal jaar met Solid Edge getekend, dat heeft dezelfde engine maar wordt minder gebruikt.
En met Helix, maar daarvan werd door IBM(grootste aandeelhouder) de stekker eruit getrokken, omdat het beter werd als hun hoofdprogramma Catia.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
11 October 2007, 10:03
leuk...hier zijn we sinds deze week ook voorzien van ÃÃn NX4 licentie. Maar daar heb ik alleen nog maar naar gekeken. Verder beheers ik Pro/E en SolidWorks goed . 8) Dus ik hoop dat ik NX4 mag gaan aanleren binnenkort. (ja onze klant heeft 4 vandaar, ik had liever 5 gezien, de nieuwste)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
11 October 2007, 11:14
hehe ik heb NX5 hier ;D
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
11 October 2007, 12:20
lucky you!
Net nog even de kabelboom bekeken. Ziet er redelijk simpel uit. Ik dacht eerst...kan t echt zo simpel zijn. :-\ Maar door er nog maar eens een keer naar te kijken heb ik mezelf nu wel overtuigd. ;D Als ik de K-jet bedrading weglaat, wat nu kan, dan heb ik nog maar 6 draden over vanaf de schutbordconnector. Die laatste ga ik trouwens ook vervangen. ![]() Ik mis alleen de bestemming van ÃÃn draad draad die in de receiver connector op het schutbord zit, maar niet in de steker van de kabelboom. Een blauwe. Wie weet waar die voor dient. Ik heb al wel een ideetje maar ik zou het graag eerst van jullie horen. ![]() [img width=601 height=600]http://img166.imageshack.us/img166/4215/stekkerkabelwn5.jpg[/img] waarbij dit de achterkant is van de steker op het schutbord. van links naar rechts en van boven naar beneden: - Blauwe draad: ?? Geen idee waar die voor is, vandaar de vraag - Rode draad: gaat naar de dynamo - Geel: gaat naar de koeltemp sensor voor je metertje (denk ik) - Zwart: oliedruk zender. Ook voor het dashboard vermoed ik. - Bruin: startmotor en vanaf daar naar de bobine 'min-zijde' - Blauw: K-jet koude start enz - geen stekker - Geel: Startmotor Ik vraag me dus ook af waar de kabel van de voltmeter is. Dat zou dus de blauwe draad kunnen wezen. Wat denken (weten) jullie? "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
11 October 2007, 13:16
ikzelf heb voltmeter op de verlichting aangesloten, rij toch altijd met licht aan, was de meest makkelijke/snelle manier, maar staat er niets in de Vadis qua kleuren?
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99 |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|