Topics: 38
Terecht toch?
Als je baas zo goed voor je zorgt, mag je best huilen van geluk als je er weer bent
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Ziezo, net terug van een week-endje Paris.
De temperatuurmeter bleef zoals het hoort lekker constant, totdat ik vrijdag Paris inkroop en de airco erbij aanzette. In no time tegen het rood aan. Airco uit en de naald zakte weer naar het midden.
Tijdens de terugweg veel met airco aan gereden, Paris uit en de autoweg maar toen bleef de naald netjes in het midden.
O ja en je zou het bijna vergeten, wat is het toch lekker om met een 240 zo'n stuk te reizen. De franse peage vind ik geweldig, lekker met een snelheid van 140 op de klok, niet te druk. Dat is goed vol te houden!
groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Alweer een jaar voorbij!
Dus weer tijd voor de jaarlijkse autokeuring in Belgie.
....en jawel, gewoon goedgekeurd...en geen woord over de nieuwe motor...
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 257
Mooi!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
netjes!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 17
Ik had ook niets anders verwacht van zo'n gave bak.
Weet je al wat meer over het eventuele overspuiten?
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Topics: 55
Lees ik hier tussen de regels door dat mensen opzoek zijn naar een dakrail (chroom)? Wij hebben er nog eentje liggen. Echter zonder de bevestigingsboutjes (coils).
Laat maar weten of er interesse is. Betreffende rail staat ook in volveiling aangeboden.
Tja, ik had wel verwacht dat ze minstens een opmerking zouden maken over de nieuwe motor. Dat ze minstens naar het motortype zouden vragen, maar niks hoor.
Mij best hoor, ik had alle mappen bij me met genoeg rekeningen enzo.
De eerste keurmeester fronste enkel zijn wenkbrauwen toen hij de km stand ingaf (zit een nieuwe teller in, dat hadden ze vorige keer toch netjes in hun systeempje gezet)
Voor wat betreft het overspuiten Frans, dat zal wel een jaartje opschuiven, na het vervangen van de motor is er een budgetair gat geslagen, dus moet ik efkes op adem komen!

(en daarom dus ook geen interesse in de chrome! maar incomplete dakrail :'(
Groet
Ruud
Topics: 55
Nou ja, incompleet. De boutjes horen inprincipe bij de auto. als je er een dakrail vanaf haald en er een andere opzet, heb je ze wel weer nodig. Anders blijf je sowieso met gaten zitten ;D. Deze boutjes zijn trouwens nog wel bij volvo te bestellen. Is hier op het forum al eerder over gesproken.
daanheijn schreef:Nou ja, incompleet. De boutjes horen inprincipe bij de auto.
Dan rijden er heel wat incomplete 240 rond ;D, waaronder die van mij