11 November 2005, 16:06
...maar het had in ieder geval niets met wegenbelasting te maken, want dat betaalden we toen gewoon nog allemaal.
Omkatten?!
|
11 November 2005, 16:06
...maar het had in ieder geval niets met wegenbelasting te maken, want dat betaalden we toen gewoon nog allemaal.
11 November 2005, 16:10
Rare jongens, die Peugeotrijders
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
11 November 2005, 16:14
Ik weet niet of het iets met het merk te maken had hoor, het waren gewoon rare jongens. Ze hadden wel meer merken trouwens, maar inderdaad geen Volvo's...
11 November 2005, 16:19
Haha, ok..........
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
11 November 2005, 19:56
Sander van Buiten schreef:Ben met je eens dat het waardeloze acties zijn. Maar als je ziet hoe en waar deze vent zijn 'handel' heeft, geloof ik er geen r*& van dat mensen die daar een auto kopen niet weten wat er aan de hand is. Volgens mij wagen ze het er gewoon op..........dombo's...... Ik ken ook mensen hier in de buurt met een rangerover op kenteken 78 maar hij is overduidelijk uit 1996. Ik snap ook niet dat de politie ze niet aanhoudt...
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL) 740 Estate Turbo intercooler + 1990 C70 2.0T Convertible 2004
11 November 2005, 20:02
Dit werd vrij veel gedaan met auto's op een los chassis; echter moet zo'n auto nu voor 2/3 of zoiets uit oude onderdelen bestaan (dus een oud chassis met oude motor + aandrijflijn met een nieuwe koets zou mogen) om 'legaal' te zijn.
11 November 2005, 20:33
Wat je zegt, Jeroen!
Die 240's hier zijn zo overduidelijk 'fout' dat elke agent ze zou moeten kunnen spotten
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
11 November 2005, 20:39
Sander van Buiten schreef:Wat je zegt, Jeroen! Die verstand van 240's heeft... Daarnaast maak je ook misbruik van het type, want juist degene die klassieker (oldtimer) zijn hebben een typeaanduiding 242 of 244 en geen 240...
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
11 November 2005, 20:45
Dat gefriemel met kentekens ken ik ook wel in de Scimitar wereld. En dat allemaal om een jaar of zo geen houderschapsbelasting te betalen.
Of gewoon geen zin hebben om langs de RDW te moeten. Nu heb je daar met onbekende exoten ook de kans dat ze juist een goed kenteken verzieken. Door bv. het niet kunnen vinden van een chassisnummer. Dan slaan ze er vaak maar lukraak een nummer in. Ook die ervaringen zijn er. Het chassisnummer van mijn eerste Scimitar week om die reden duidelijk af van het originele, goed leesbare typeplaatje. Toe die wagen erg slecht geworden was, heb ik 'm verkocht. Ik weet zeker dat ie gesloopt is, maar toch rijdt ie nog rond. (staat nu zelfs op marktplaats). Kortom, dat gedoe is van alle merken.
Gegroet,
Erik Na 11 jaar nu zonder Volvo
11 November 2005, 20:48
scimitar schreef:...het niet kunnen vinden van een chassisnummer. Dan slaan ze er vaak maar lukraak een nummer in. Ook die ervaringen zijn er...Dat gevaar liepen we met de XK ook, maar met goed poetsen, veel overreddingskracht, een welwillende keurmeester en een endoscoop, hebben we d'r die ellende kunnen besparen. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Caveat emptor: omkatten | Marc1970 | 87 | 104.196 |
1 September 2014, 18:23 Laatste bericht: Arjan. |
|
Omkatten II | Sander van Buiten | 15 | 16.375 |
2 December 2005, 22:57 Laatste bericht: geestschrijver |