22 February 2008, 21:35
PP! schreef:ik neem aan dat je IN een 200 hebt gereden ipv 200km/u met AJ's 245 ;D ;D ;D
bijna ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
Mijn 245 Turbo [UPDATED 1-10-2011]
|
|
22 February 2008, 21:35
PP! schreef:ik neem aan dat je IN een 200 hebt gereden ipv 200km/u met AJ's 245 ;D ;D ;D bijna ;D "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
23 February 2008, 13:02
200 rijden terwijl je problemen hebt boven de 3000 rpm lijkt me ook sterk.
AJ, ben wel benieuwd of de auto dan nog steeds zo "bokt" (net als toen in Woudenberg) als ie wat hoger in zijn toeren komt? Ik weet daar geen oplossing voor, maar dan kan ik er een beetje een beeld bij krijgen.
23 February 2008, 13:56
Ja ik heb IN een 200 gereden... zucht....... :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
anders had er wel KM/H achter gestaan, en geen :-X
23 February 2008, 14:45
ik ga zo ff een nieuwe VR-seonsor halen bij FORD in Den Haag! Wonder boven wonder op voorraad! ;D ;D (mag ook een keer geluk hebben) en dan eens kijken of t over is met de kwaal. :
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
24 February 2008, 02:41
Hij doet et.... en hoe ;D
bij 2400rpm 0.45 bar, en zo rond 3300rpm 1 bar overdruk. (mischien zelfs iets eerder). Er is wel gefilmd, zal de boel eens monteren en uploaden, en wat printscreens van de datalogs maken. Er zijn zeker nog wel wat probleempjes die overwonnen moeten worden, maar Saintmans zat vanmiddag met een hele grote grijns op zn gezicht toen hij een stukje kon knallen. ![]() voorproefje; ;D ;D ;DDatalogje; klik HIER om een grote versie te zien. [img width=800 height=600]http://i4.photobucket.com/albums/y136/Jelmar/datalog.jpg[/img]
24 February 2008, 03:52
poeh man, wat is dat ding ineens SNELLLL!!
![]() alleen die POEP LC-1 die weer vaag doet...ik kijk er morgen nog EEN keer naar...maar dan gaat ie ook terug retour afzender als t niet wil werken...de groeten met de rommel. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
24 February 2008, 23:57
TheSaint77 schreef:poeh man, wat is dat ding ineens SNELLLL!! dat is vervelend om te horen.... kijk anders misschien eens naar een JAW wideband als je deze niet goed krijgt, te koop op http://www.14point7.com voor 80$ met display en verzenden (wel zelf inmekaar solderen, is echt heel simpel). Ik heb em dit weekend met plakband en elastiek in mn 240 gehangen (had snel een nieuwe lambdasonde nodig, de narrowband uitgang van de JAW controller gepakt om LH te voeden) en hij werkt erg goed. Alleen moet er een wat groter koelribje op (nu had ik em voor de middelste ventilatieopeningen op het dashboard gehangen lol). Als ik em in een kastje gezet heb en mooi geïnstalleerd maak ik wel wat foto's, nu schaam ik me er een beetje voor
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
25 February 2008, 01:51
hij moet t gewoon doen. Alles zit tip top in elkaar gefikst en t heb gewerkt. Snap niet dat ie zn calibratie kwijt raakte..maargoed..desnoods zet ik er nog een noisefilter tussen. En anders ga ik over op een PLX. Dan is mn lambda te koop.
Zowieso wie m wil..voor 150 euro heb je m van me inclusief alles..metertje erbij enz. Dus wie m wil...koop m! "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
3 March 2008, 01:40
;D ;D ;D ;D ;DAuto loopt nu als een BEERRRR!!! Soepel de poepel! Ik ben blij ;D ;D ;D ;D ;D
Nieuwe VR-sensor did the trick! Meteen ff goed nagekeken en afgesteld t.o.v. het triggerwheel en t ding loopt fantastisch! Geen wegvallend toerental meer. Niks! Gewoon lekker doortrekken naar de 6000tpm! Met 0,8 bar druk ongeveer is dat best snel moet ik zeggen. Cruizen doet ie ook heerlijk nu. Lekker veel power in de ondertoeren rond de 2500tpm. ÃÃn Civicje heb ik er vanavond al uitgereden! Hij dacht snel te zijn met zn 'open luchtfilter' maar helaasssss Swedish Performance killed m on track! ;D ;D En nu dus nog ff wat kleine zaakjes op orde stellen. Maar ik ben niet ontevreden. Stationair zelfs bijna met een AFR 14,7 lopen zonder moeite. Dus DOEI DOEI Co2 bij de APK strakkies! Gaaf me wel een goed gevoel moet ik zeggen. Maar wat ik zeker niet mag vergeten; Zonder Jelmars hulp had ik t niet geroggeld gekregen! Dus chapeau ook voor jou dude. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
3 March 2008, 01:54
Leuk man! Eindelijk het echte turbo gevoel dus!
En dat geklooi uit het andere topic ivm kop(pakking) verder geen last van? |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|