Topics: 25
@Stinky ,jammer dat je als nieuweling al zo redeneert.
Het is een feit dat er een hoop liefdewerk/oud papier in deze site gaat zitten. De kosten om deze site in de lucht te houden staan gewoon vast en moeten wel betaald worden.
Het is te prijzen dat Saint dit probeert op te lossen door vrijwillige bijdrages ipv abonnementsgelden.
Het feit dat sommige mensen hier spullen verkopen staat voor mij los van wie de rekening moet betalen.
Onderdelen via Marktplaats verkopen is ook gratis en vaak proberen wij elkaar hier eerst te helpen ipv anoniem via internet verkopen.
Ik heb in januari een koffieklets georganiseerd bij mij in de schuur maar daar vraag ik ook geen entreegeld voor dat is voor de gezelligheid en het clubgevoel en dan heb ik de moeite en kosten er graag voor over.
Maar ik wil hier niet met de eer strijken,daar gaat het niet om.
Dus denk even na voor je dit soort dingen schrijft en o,ja welkom hier.
Topics: 26
//Mod-edit
Als je wilt weten waarom ik dit bericht heb verwijderd kun je me een PM sturen.
Gr. Jelmar
@ Jelmar,
off-topic ben ik het met je eens.
On-topic ben ik het met je eens.
1 sub-groep 140/160
1 sub-groep 700/900
De rest mag idd weg(dan bedoel ik de sub-groep 850)
Stinky schreef://Mod-edit
Als je wilt weten waarom ik dit bericht heb verwijderd kun je me een PM sturen.
Gr. Jelmar
Ik had hem al gelezen en wou daar net op reageren.
Goed gedaan Jelmar.......
Stinky,dit forum is niet bedoeld om elkaar af te kraken,las dat je ook al in een ander topic behoorlijk pittig reageerde.
Wij proberen op dit forum elkaar te helpen en leuke discussies over Volvo's te hebben.
Laten wij het gezellig houden aub.
Topics: 4
Door drukte heb ik deze discussie niet vanaf het begin gevolgd, net even alles terug zitten lezen.
Moet ook zeggen dat het beperken van subgroepen tot de rwd-autos geen slecht idee is.
Zeker temeer door de overeenkomsten in techniek. Jusit die overeenkomsten zorgen ervoor dat er
kennis hier aanwezig was die het overbouwen van een 740 blok naar mijn 240 zo soepel liep dat
dat in ÃÃn dag gebeurt was. Vooraf hier alle technische vragen kunnen stellen en prompt de juiste antwoorden
op gekregen.
Mustang '66<br />Volvo 240 GL Grand Luxe '86 (Aut.)
Topics: 52
Stinky schreef:Als een serieus draadje als dit zo kan verwateren
in het elkaar te koop aanbieden van onderdelen
zonder dat een moderator ingrijpt, zie ik niet in
waarom ik er geld in zou steken.
Dat vind ik ook Ã
Ã
n van de leuke dingen aan Volvolvo, dat je af en toe een beetje kunt afdwalen zonder meteen op je vingers te worden getikt. Een beetje zoals in Het Echte Leven, zeg maar. Stel je voor dat je op een verjaardag zit en iedere keer als je een klein beetje afwijkt van het gespreksonderwerp krijg je een hijs om je oren. Gezellig!
Nu weet ik wel dat dit geen verjaardag is maar een forum, maar de een heeft nu eenmaal een wat grotere spanningsboog dan de ander. Bij een deel kan het off-topicgedrag met de juiste medicatie ook nog aardig in toom worden gehouden, maar dat geldt ook niet voor iedereen. En als je dan meteen op je donder krijgt omdat je even een heel klein beetje afdwaalt, dan werkt dat niet erg motiverend.
Topics: 21
Laten wij met elkaar verstandig zijn. Dit is gewoon een gezellig forum waar geen verplichtingen zijn (beperkt afdwalen in een forum mag) en iedereen welkom is.
Ook weet ik dat dit forum is onstaan na veel gedonder met het 240-260 register en daarom de 2 serie het meeste belang heeft bij een goed forum waar ze terecht kunnen voor vragen en dergelijke. Niet omdat ik nu geen 240 meer heb ben ik wel voorstander dat RDW volvo's hier het meest welkom zijn.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Jammer dat iemand die zichzelf net heeft aangemeld meteen een moderator gaat afkraken en iets zegt over een kleine duit in de zak.
Zoiets kost nou eenmaal geld (weet helemaal niet hoeveel, maar dat doet er niet toe). Als alle 1000 leden dan maar een beetje geven, dan zijn de kosten er tenminste uit. Mag daar niet om gevraagd worden?
Verder ben ik het met geestschrijver eens. Het is fijn om af en toe offtopic te kunnen. Posts worden echt wel verwijderd als het tà ver gaat. Oordeel daar dus ook nog even niet over, aub.
Correct me if I'm wrong...
Topics: 42
Elk forum heeft zijn karakter! Zo ook deze, wees daar trots op!
Topics: 17
FF door omstandigheden niet veel op het forum geweest.
Jemig de pemig wat een discussie, erg heftige reacties soms van deze of gene.
Laat ik dit forum nu bewust opgezocht hebben voor mijn 200 type en niet voor mijn amazon.
Ik ben dan ook ook groot voorstander om in ieder geval de FWD niet toe te voegen in een subgroep, daar zijn inderdaad al andere fora voor.
Een subgroep 140/160 zie wel helemaal zitten en ook de 700/900 als subgroep zijn voor mij hartelijk welkom. Deze twee subgroepen hebben heel veel met de 200 serie gemeen en daardoor bijzonder praktisch als die in dit forum aanwezig blijven
Als er meer subgroepen toegevoegd zouden worden gaan we echt te veel naar het Volvo forum toe en dat lijkt mij niet verstandig.
Vanuit de Amazon wereld zijn er ook wel eens mensen geweest die geprobeerd hebben een eigen forum op te starten, maar na een aaantal maanden bleek dat toch niet zo succesvol te zijn. Mensen weten dan niet meer waar zij naar toe moeten om goede antwoorden te krijgen op hun vragen, de versnipperng leidt helaas tot niets.
Dus Saintman en Jelmar houdt dit forim voor de drie categorien zoals door velen gewenst wordt en dan kunnen we best af en toe in een topic een beetje afdwalen, voordat we op de vingers getikt worden.
Dit laatste maakt voor mij dit forum juist zo smeuig om te lezen, houdt dat in stand.
succes met jullie wijze beslissing.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import