Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
!!!!! PAS OP !!!!!!! STOPPEN !!!!!
Goed zo Jelmar. Wink
Ik geloof op je woord en hoef echt niet te weten wat Stinky geschreven heeft.

Ik zou nog wat opschrijven, laat maar het is goed zo. :Smile
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
pfff wat een gedoe zeg. En dat in de goeie week!
laten we weer eens kijken waar het over ging, maar eerst: Jelmar is terug! hieperdepiep!
Vind overigens wel dat je je moderatiecorrecties in het groen moet zetten in plaats van in het rood. Dat rood lijkt op iets wat je niet wilt zijn, toch?

Ik heb altijd gedacht dat dit een forum vanuit den beginne voor de 200 serie was. Dat daarnaast ook de naastliggende series 100 en 700/900 lekker aan bod komen heeft nooit iemand gedeerd...tenminste ga ik vanuit.

Voor mij hoeft daar geen 850/x70 (vlgs mehn Wink ) bij, daar is het volvo 850 forum toch voor.........en nu ik het me bedenk, daar kom ik de laatste tijd steeds minder op. Hoe zou dat toch komen? Niet dat ik het mis, sterker nog ook daar moest een hele poos geleden steeds weer moderaties en gehakketak uitgevoerd worden en volgens mij zijn wij daar met zijn alle niet zo naar op zoek, net zoals Albert schrijft (volvo200liefhebber)
Ik vind dit forum best prima zo, over het algemeen een lekkere sfeer en sommige pappenheimers sla ik vast over, zullen er ook wel met mij doen neem ik aan, maar het overgrote deel lees ik met zeer veel plezier. Dat mag wat mij betreft ook al eens wat feller, het hoeft voor mij geen zacht gekookte paaseieren gedoe te worden.

groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
ff voor de duidelijkheid. Jelmar spreekt ook namens mij. En dat is geen probleem in deze.

Jammer dat er lieden zijn die denken dat ze het zo goed weten terwijl ze hier net binnen komen wandelen. Jammer ook dat ze blijkbaar de indruk scheppen dat we noodlijdend zijn. Eigenlijk kan ik om die opmerking alleen maar lachen want dat staaft het feit dat deze persoon niet weet waar hij over praat.

Verder ben ik het eens met de uitslag van de discussie. Het was een goede en gezonde (soms felle) discussie waar we denk ik altijd beter uit kunnen komen.

We houden het voorlopig erop dat we eigenlijk een soort VOLVO-RWD forum zijn. Dat lijkt mij een heel goed argument. En daarop inhakend heb ik denk ik binnenkort wel een verassing. Maar daarover later meer (en nee niet allerlei nieuwsgierige vragen gaan stellen nu in DIT topic! Big Grin Tongue)

Dus we houden t gezellig zoals we dat gewend waren..dat vooropgesteld! ;D Iemand die het niet bevalt...er zijn nog meer fora hoor!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
TheSaint77 schreef:ff voor de duidelijkheid. Jelmar spreekt ook namens mij. En dat is geen probleem in deze.

Jammer dat er lieden zijn die denken dat ze het zo goed weten terwijl ze hier net binnen komen wandelen. Jammer ook dat ze blijkbaar de indruk scheppen dat we noodlijdend zijn. Eigenlijk kan ik om die opmerking alleen maar lachen want dat staaft het feit dat deze persoon niet weet waar hij over praat.

Verder ben ik het eens met de uitslag van de discussie. Het was een goede en gezonde (soms felle) discussie waar we denk ik altijd beter uit kunnen komen.

We houden het voorlopig erop dat we eigenlijk een soort VOLVO-RWD forum zijn. Dat lijkt mij een heel goed argument. En daarop inhakend heb ik denk ik binnenkort wel een verassing. Maar daarover later meer (en nee niet allerlei nieuwsgierige vragen gaan stellen nu in DIT topic! Big Grin Tongue)

Dus we houden t gezellig zoals we dat gewend waren..dat vooropgesteld! ;D Iemand die het niet bevalt...er zijn nog meer fora hoor!

Ooo, dan weet ik al waarover het gaat Wink en nou niet gaan vragen hoe ik dat weer weet
8)

groetjes Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Ik zou graag een subgroep hebben voor Amazon-turbo's.
Of is dit soms niet het goede moment om daar over te beginnen..... ;D
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Nou, ook ik heb nog even door de brei heen geworsteld en inderdaad hier en daar een beetje te scherp in de reacties. Hopelijk blijft het hierbij. Ik ben het trouwens eens met de eerder genoemde stelling:

1 sub-groep 140/160
1 sub-groep 700/900

P.s. een keertje vragen om een bijdrage is trouwens geheel geen gek idee. Ik zal binnenkort weer eens wat storten. Zoals waarschijnlijk vele onderons heb ook ik middels de hier opgedane informatie en gekochte onderdelen heel wat geld bespaard bij garages en onderdelenwinkels. Hier mag soms best wat tegenover staan.

hey dirk242

snap je nou wat ik bedoel.
je krijgt vreemd volk op de site en die proberen meteen ff te zeggen hoe alles moet gebeuren.

nou ff off-topic.
die grill vind ik wel mooi zo met dat gat erin.???????????

nu nog sterker , weet je wat.!!!!
ik ben veranderd in mijn werk
en nu heb ik sávonds soms wat stront aan mijn klompen.
EN DAT STINKY BEHOORLIJK. hahahahahahaha Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin ;D ;D ;D ;D
ik heb maar 1 ding te melden; :-* :-* :-* :-*

en dat is bedoelt voor een ieder die het snapt, begrijpt, voelt en weet hoe men hier op dit forum met elkaar & elkaars gedachten/gevoelens omgaat:
leven & laten leven, maw. respectvol, ook al ben je het er niet mee eens ;D
RWD is in mijn optiek , met als hoofdmoot de 200 de graatmeter hier, wat de opzet was van dit forum.
oude garde snapt het, kent elkaar en de omgang wat betreft discussies Wink, en iedereen is daarbij welkom, MAAR WEL onder de geldende normen en waarden hier!
lap je dat aan je laars> IP ban, of doorverwijzing naar Register ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
mijn menig in dit hele verhaal;
houdt het forum puur, dus hoofdzakelijk 100 200 serie. voor subgroep alleen 7/9 serie.
@moderators; gewoon schrappen wat niet door de beugel kan. degene die `over de schreef `is gegaan zal zich bij herhaling niet thuis meer voelen en weg blijven.
ik zelf vind dit een prachtig forum. laten we het zo houden. desnoods lastpakken weren of schrappen.

Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
PP! schreef:of doorverwijzing naar Register

Vind je dat niet een beetje overdreven?

Een RWD-forum lijkt me een prima richting. Maar pas op met censuur. Er is een reactie van mij verwijderd waar geen onvertogen woord in stond, dat vind ik jammer. Zeker omdat mijn naam in de reactie van Jelmar wel wordt genoemd, maar niemand kan dus meer zien waarom.

Voor het overige: recht zo die gaat!

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: