19 March 2008, 13:44
Citaat:of doorverwijzing naar Register
Vind je dat niet een beetje overdreven?
Als je lekker lang wilt wachten op je antwoord is dat een prima oplossing. ;D ;D
Ik ben niet van de oude garde maar relatief nieuw hier, maar heb mij wel een beetje verdiept in het ontstaan van dit forum,dit ook gelezen op het 240 register foum, waar ik trouwens ook lid van ben en maar af en toe bezoek.
Ik zal zeker geen oordeel vellen over dit forum, wat wel en niet moet, maar lees het met heel veel plezier.
Ja ook ik heb natuurlijk zaken waar ik niet veel aandacht aan schenk, denk bijv. aan subgroepen zoals turbo en 242, puur omdat ik niet zo'n auto heb, daarmee zeg ik dus niet, ik kijk er nooit, maar heeft geen prioriteit bij mij.
Wat de opmerkingen over een vrijwillige bijdrage, ik vind het heel normaal, dat de mods. er ons aan herinneren dat dit te allen tijde kan en mag. Zelf vind ik 1x/jaar een mooie regelmaat.
Laatste gedaan op VKB is een mooi herinneringspunt voor mij.
Verder inderdaad een soort RWD forum met focus op 200 is voor mij prima met een beetje vrijheid om af en toe OfT te gaan en met de mogelijkheid voorkritisch/sarcastisch/humor/vaag/enz.
Saintman en Jelmar ik wacht jullie aankondigng met gerust hart af.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import

)
![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)