Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dirk242 - "De bruine"
damn, wat balen zeg. Heb je ook nog goed nieuws te melden.
Laatste tijd kom je alleen met die sombere berichten.

Gaat het om je voor of achterscherm?

Heb je die hamerset nog niet binnen, dan kan je proberen zelf het een en ander recht kloppen. Daar heb je/jullie inmiddels ervaring in.
Dirk242 schreef:En het gezeik gaat rustig verder. Vandaag een paaltje meegepakt tijdens het uitparkeren. Resultaat een bruin linkerzijscherm met een dikke deuk :'(. Ik baal als een stekker.

Wie heeft er nog een bruin zijscherm liggen? Waarschijnlijk niemand.

Volgens mij is de wet van Murphy in werking aan het treden als ik je laatste berichten zo lees :o
Na al deze berichten moet je vooral morgen maar met een grote boog om de auto heen lopen en net doen of je hem niet ziet Tongue
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2
Gewoon stug doorgaan Dirk !! het komt vast wel goed met de bruine Wink
ai, dat is vervelend. Ik kan eens navragen of er nog een scherm beschikbaar is... Als je er nog geen hebt.

Die beun is iemand die last, verven kan deze man ook wel maar hoofdzakelijk lassen en plaatwerk is zijn specialiteit. Zit in Budel. Ik heb zijn nummer wel ergens....

240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Dirk242 schreef:Weinig goede berichten op dit moment inderdaad.
Het gaat om het linkervoorscherm. De bruine wordt er niet echt mooier van. Linksvoor een deuk, linksachter een (oude) deuk.

Linksvoor heeft ie al ooit schade gehad en is destijds niet zo netjes hersteld. Daardoor is er een licht kleur verschil. Misschien een scherm kopen en in de goede kleur laten spuiten bij een beun. Dat zou nog een beetje verzachtend zijn... (JW, jij wist toch een beun in Brabant?).

Misschien kun je beter de linkerzijkant in zijn geheel laten spuiten.Dan ben je van al de deuken af en ook van het kleurverschil.
Hehe, het zit ook niet echt mee he, gewoon stug doorgaan, het zal toch wel ooit goedkomen.

sterkte

groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Sterkte ermee, Dirk :-\
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Dirk242 schreef:Meen je dat of is het sarcastisch bedoeld?

Meen het serieus !
Het zit je alweer niet mee Dirk......

Als je nog een goed voorscherm nodig hebt dan heb ik er nog wel ÃÃn liggen voor je,kan je meteen die koplamp komen omruilen 8)

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het bruine bakbeest Paul Oud 11 6.736 5 December 2013, 16:51
Laatste bericht: Paul Oud
  Dirk242 - "De bruine 2.0" Drk 210 89.642 11 February 2012, 11:05
Laatste bericht: Dopski
  Dirk242 - "Den Blauwe" Dirk242 258 109.170 11 February 2012, 11:01
Laatste bericht: Dopski
  Dirk242 - "De witte" Dirk242 76 36.916 4 October 2008, 13:24
Laatste bericht: Jelmar

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)