Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat verbruikt die van jou?
Pff moet je wel heel veel zuiniger gaan rijden wil je de kosten van die hele conversie terugverdienen; als het je daar om te doen is; anders zeg ik cool 8) . Is LPG geen optie?!
Antwoord
Ben ik nou teveel purist als ik zeg.....een 245 hoort gewoon lekker ricambi originali te blijven!!....krijg iedere keer weer zwaar vlekken in mijn nek als ik een 'gepimpte' (voor mij dus per definitie 'verkrachte' ) 245 turbo zie 8)
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Antwoord
Citaat:bij het grebruik van Megasquirt is een behoorlijke verlaging van het verbruik te realiseren. Als deze upgrade gecombineerd wordt met een electrische ventilator en wat andere snufjes zal het verbruik nog wel wat lager uitvallen.
Wat voor nokkenas zit er in? een T nokkenas is wel het zuinigste voor een turbo motor..

hoe zit het met het vermogen, ik ben trouwens wel van plan om er een electrische fan in te bouwen, wel jammer dat je het zware geluid dan waarschijnlijk kwijt bent bij het starten. tevens wil ik een IC inbouwen en ik heb nog een Dumpvalve kiggen.
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
Citaat:Ben ik nou teveel purist als ik zeg.....een 245 hoort gewoon lekker ricambi originali te blijven!!....krijg iedere keer weer zwaar vlekken in mijn nek als ik een 'gepimpte' (voor mij dus per definitie 'verkrachte' ) 245 turbo zie

Ik wil um wat efficienter maken, en ik vind dat geen pimpen, qua uiterlijk blijft ie wel origineel, alleen andere velgen, polarissen als het aan mij ligt. En ik wil er af en toe eens een lekker GTItje of BMWtje uittrekken, ligt waarschijnlijk aan m'n leeftijd, zijn er nog meer 23 jarige 240 turbo rijders?
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
ja hoor, a.s.Turbo is 23 jaar oud Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Ook ik ga voor origineel............ :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Lukas Lagerweij schreef:
Citaat:Ben ik nou teveel purist als ik zeg.....een 245 hoort gewoon lekker ricambi originali te blijven!!....krijg iedere keer weer zwaar vlekken in mijn nek als ik een 'gepimpte' (voor mij dus per definitie 'verkrachte' ) 245 turbo zie

Ik wil um wat efficienter maken, en ik vind dat geen pimpen, qua uiterlijk blijft ie wel origineel, alleen andere velgen, polarissen als het aan mij ligt. En ik wil er af en toe eens een lekker GTItje of BMWtje uittrekken, ligt waarschijnlijk aan m'n leeftijd, zijn er nog meer 23 jarige 240 turbo rijders?

Ja en nee, 23jarige volvorijders wel, helaas geen turbo...
164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriamWink 245GL '80 420000+km (Still under severe construction)
Antwoord
een intercooler zal 'm niet zuiniger maken kan ik je uit ervaring vertellen! Rechtervoet is erg belangrijk: dat kan naar 1 op 10 leiden of 1 op 6.

daarbij doet een goede afstelling / onderhoud ook veel.

Verder geen echte trucs om 'm zuinig te laten lopen. Dan heb je toch echt de verkeerde auto gekocht Big Grin

ps. op lpg loopt ie prima trouwens!
Antwoord
Lukas Lagerweij schreef:waarschijnlijk aan m'n leeftijd, zijn er nog meer 23 jarige 240 turbo rijders?

Wel hier een 24-jarige GLT-rijder 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Ik heb geen turbo en 23 ben ik ook niet meer...
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)