22 April 2008, 10:15
Hoe staat het eigenlijk met dit project? Ben wel benieuwd!
|
En toen had ik mijn derde Volvo.....
|
|
22 April 2008, 10:15
Hoe staat het eigenlijk met dit project? Ben wel benieuwd!
22 April 2008, 11:25
Dirk242 schreef:Hoe staat het eigenlijk met dit project? Ben wel benieuwd! +1!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
10 May 2008, 19:44
Ja, tijd voor een update, ik weet het. Wegens 2 sterfgevallen en tijdelijk een drukke klus op het werk ben ik niet echt opgeschoten. :-[
APK is verlopen, maar hij is zo goed als klaar voor de keuring. Wat wel goed is aan de stilstand is dat ik de roest goed in de gaten kan houden. Voor zover te beoordelen zet geen enkel plekje door, dat geeft wel vertrouwen. Starten doet ie alsof ie net uit de fabriek komt :o Na een of twee compressieslagen loopt ie gewoon goed 8) Ik heb me voorgenomen de auto dit jaar grotendeels klaar te hebben. Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
11 May 2008, 08:34
Oke Thuur!
Belofte maakt... anyway het beloofd een mooie zomer te worden ![]() groet Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
20 November 2008, 15:16
Helaas... Het is vrijwel zeker dat ik dit jaar mijn baan verlies (na een megadrukke klus afgelopen zomer rommelt het alweer twee maanden). Ik zou het doodzonde vinden als ik de 240 nu moet gaan schorsen en stallen ergens. Hij staat al veel te lang.
Na lang beraad: Ik zet de auto te koop en wacht de reacties af. Wordt het niets, dan wordt het toch stallen. Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
20 November 2008, 15:57
De recessie slaat nu toch echt toe :o
Laten we hopen dat jij je baan kan behouden en verkoop niet nodig is ![]() Succes!
20 November 2008, 21:10
volvo200liefhebber schreef:De recessie slaat nu toch echt toe :o Alles wijst erop dat het minder gaat worden. De arbeidsmarkt zit op een keerpunt. Het probleem wordt alsmaar erger omdat de media alleen maar bericht over de slechte financieel-economische situatie, die daardoor nog erger wordt door de angst bij mensen. Een voordeel voor de mensen die wel iets over hebben: je koopt die zware volvo's straks voor een habbekrats. Ik merk nu al dat de prijzen onder druk staan. Wanneer je je auto moet verkopen voor de centen, wordt je onderhandelingspositie zwakker. "De ÃÂÃÂn z'n dood, wordt een ander z'n brood."
Volvo 740 tic '84.
20 November 2008, 23:39
Hey Thuur hoort zich echt kl*te aan!
Zou toch echt zonde zijn als je daarvoor je Turbo moest we doen. Je hebt toch een goed opleiding man! Je kunt nog wel werk vinden of is het echt al(weer) echt piepie op de arbeidsmarkt?
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
21 November 2008, 01:34
Tja, ik heb inderdaad goede papieren een aardig CV (al zeg ik het zelf), maar schijnbaar is er op rijdbare afstand toch weinig te krijgen met mijn profiel..
En met kerst ga ik echt geen baan vinden, dat mag duidelijk zijn. We zien wel waar het vliegtuig strandt. Gr :-\
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
21 November 2008, 14:46
Eindhoven is net te ver. Ik heb jaren tussen de 60 en 80.000km per jaar gereden voor mijn baas. Dat doe ik echt niet meer in eigen tijd.
Ik weet het, de auto is verder keurig in orde. Maar het spuiten zit er voorlopig niet in, dat is ook niet gratis... En ik vind het echt zonde om hem weer te stallen. De auto hoeft ook niet weg, als er geen interesse is gaat ie gewoon de garagebox in. Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|