Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
drupje
sinds ik mijn 240 heb drupt ie. na de olie troep aan de onderkant eens mooi schoon gemaakt te hebben weet ik waar ie drupt. precies onder die kast aan de voorkant vd motor daar zitten al die belangrijke snaren in dacht ik zo. en net daaronder zitten die delen vd stuurbekrachtiging als ik t zo zie. precies in t midden van die balk tussen de wielen waar die buisjes over heen lopen. elke keer 1 drupje olie of vd stuurbekrachtiging. vloeistoffen gecontroleerd maar olie blijft na half jaar (ik rij weinig ong.2500km.) gelijk lijkt t. de stuurbekrachtigingsvloeistof stond net onder minimum maar dat stond ie ook al toen ik m kocht. maar ja t lekt maar iets dus ik weet niet waarvandaan iemand ideen wat t kan zijn.
Vitara
Antwoord
Krukaskeering, neem die een keertje mee als je distributie gaat vervangen. Dan ligt de boel er toch af en wip je de keering er zo uit.
Het is even werk maar het geeft je een enorme hoop voldoening als je parkeerplaats voortaan droog blijft.
Bovendien kan je altijd nog verontwaardigd bij je buren aankloppen wie die zwarte zooi toch achterlaat.....
Antwoord
dank voor de info, kan t op korte termijn verder niet veel schade veroorzaken zal olie in de gaten houden . en ik heb grind om de keet dus dat drupje zakt wel weg
Vitara
Antwoord
Daar lijkt het op dit moment niet naar maar even in de gaten houden kan nooit kwaad.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)