4 December 2005, 15:19
Dat is niet misselijk.
|
Volvo 240 Super Polar (Principessa)
|
|
4 December 2005, 15:24
Peter Timmer schreef:geestschrijver schreef:Wat heb je eigenlijk met die petroleumgroenblauwe gedaan? Geswapt met Marco Paashuis. :!: Hij heeft mij geweldig geholpen! Prachtig
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
4 December 2005, 15:31
geestschrijver schreef:Ziet er goed uit. Hoofdsteunkussentjes! En met verstralers ook, mooi. Deze komt volgens mij uit een beduidend warmer gedeelte van italie dan de groene. Stootstrips en middenconsole schakelaars zijn aangetast door de veelvuldige zonnenstralen. Ondanks zijn jongere leeftijd ziet em ook intensiever gebruikt uit., meer krassen, deukje achterklep en niet zo'n strakke bumpers, slechte accu om zomaar wat op te noemen, maar daar maak ik me vooraleer nog effe geen zorgjes over..................eerst donderdag middag naar het autokeuringsgebeuren. Daarna zie ik wel verder. De eerste stap heb ik wel al gezet, een CR 906 ligt klaar voor de inbouw, nieuwe HT168 jes overweeg ik nog, Hooftman heeft ze paraat en dan kijken we verder. Zat te doen denk ik zo. Heerlijk toch! Heb nog wat foto's toegevoegd, het interieur is na een eerste poetsbeurtje en ziet er op de foto's beter uit dan in het echie. groet Ruud btw estateservice heeft dakrail v.a. 75 pleuries 2ehands.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
4 December 2005, 15:34
ruuds70 schreef:btw estateservice heeft dakrail v.a. 75 pleuries 2ehands. En hoe krijg ik die er dan op? Secondelijm?
4 December 2005, 17:12
Kun je proberen, zou er wel wat ducktape bijdoen :wink:
Grapjas!
10 December 2005, 22:49
En wat doe je op een mistige zaterdag als je toch nog niet mag rije?
Je begint maar eens een lijstje te maken met maximaal 25 punten om die vervolgens maar eens een voor een af te werken. Vandaag was de binnenverlichting aan de beurt. Gordellampjes weer eens laten schijnen, middenconsole verlichting brandt weer, instumentarium nog niet helemaal, dat zijn weer lampjes met houdertje en laat ik die nu net niet hebbe :? Die Sonyio radio eruit gehaald, meer in de hoop dat de multistekker van Volvo nog terug te vinden was (WALTER KUN JE ME HELPEN PLEASE!!!) maar dat was dus niet zo. De Volvo radio komt erin en staat prima, maar ik moet wel nog een stevige constructie bedenken, want dat lijstje alleen, ookal is dat van metaal volstaat niet. Verder de ventilatie roostertjes gedemonteerd, de sierlijst dus ook en die samen met de stuurkolom bekleding en de voetruimte consoleflanken netjes in bad gedaan met roostvrije shampoo. Van de binnenzijde voorzien van een laagje silicinen en de roostertjes ook van de buiten zijde. Deze Super Polar heeft een warm bestaan achter zijn rug, de roosterjes kijken grijs bleek uit hun lameltjes, net als sommige schakelaars op de console. De grootste overwinning vond ik trouwens vandaag dat ik het klokje weer aan 't lopen heb '! incluis verlichting. http://www.mijnalbum.nl/Album=UU6K3XMB hier een kort fotoverslag van deze zaterdag groetjes Ruud
11 December 2005, 15:13
Sjeus!
als nieuw is ie weer!
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL) 740 Estate Turbo intercooler + 1990 C70 2.0T Convertible 2004
11 December 2005, 15:28
Mwah, nog lange niet, maar dat komt wel! :wink:
11 December 2005, 16:15
Waarom waren die dingen eigenlijk niet in orde? Zo goedkoop is Paashuis nu ook weer niet...
11 December 2005, 19:17
geestschrijver schreef:Waarom waren die dingen eigenlijk niet in orde? Zo goedkoop is Paashuis nu ook weer niet... Wat weet jij daar nu van? Hoe wil jij nu weten wat ik betaal en welke condities dat ik daarvoor afspreek? Ik vind deze opmerking overigens maar een hoop stemingmakerij van jou! Paashuis is een meer dan beste garage die je volgens mij niet meer veel tegenkomt. En zijn prijs kwaliteit en passie verhouding is meer dan dik in orde. Kunnen jou klanten dat ook van jou zeggen? :evil:
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|